اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت اهواز:

پیش‌بینی ‌امام (ره) برای صدور انقلاب اسلامی محقق شده است

امام جمعه موقت اهواز گفت: پیش بینی امام راحل درباره حتمی بودن صدور انقلاب اکنون محقق شده و دیگر ملت‌ها به ویژه در منطقه به وجود این انقلاب مباهات می‌کنند.

پیش‌بینی ‌امام (ره) برای صدور انقلاب اسلامی محقق شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: به رغم آن که استکبار جهانی از تمامی حربه های خود برای مقابله با انقلاب و نفوذ ارزش‌های اسلامی به کشورها استفاده نموده و دست به اقداماتی نظیر تحریم اقتصادی و سانسور رسانه‌ای زده اما با نگاه به خروش ملت‌ها و جنبش‌های منطقه و جهان به وضوح می‌توان پی به تاثیرات این نهضت الهی در دیگر نقاط جهان برد.
وی با اشاره به موج بیداری کشورها و تاثیر‌پذیری آن از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل غاصب از این موضوع مهم غافل شده‌اند که اکنون تنها ملت ایران در مقابل آن‌ها قرار نداشته، بلکه تمامی ملت‌های آزاده جهان همراه و همگام این ملت است و در برابر تهدیدها خواهند به صورت یکپارچه ایستاد.
‌وی گفت: مردم و مسئولان ما طی بیش از سه دهه انقلاب هرگز هراسی از استکبار در دل راه نداده‌اند و همین عامل موجب شده تا اکنون دیگر ملت‌ها نیز با تاسی از چنین روحیه‌ای در برابر زورگویان ایستادگی کنند.
وی با تسلیت به مناسبت شهادت سردار فداکار اسلام، شهید حسن تهرانی مقدم و تعداد دیگر پاسداران جهاد خودکفایی در حادثه ملارد اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم به تعبیر مقام معظم رهبری، دانشمندی فرزانه و در عین حال پارسایی بی‌ادعا بود.
‌حسن‌زاده افزود: راه این شهدا انتهایی ندارد و جهاد خودکفایی ایران اسلامی همچنان محکم و استوار ادامه خواهد یافت.
وی طرح گزارش ساختگی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و سناریوی دروغین طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا از سوی ایران را بهانه های کذب استکبار جهانی برای تحتت اثیر قرار دادن مقام‌های کشورمان و ایجاد سستی در قلوب ملت عنوان کرد و اظهار داشت: این گونه رفتارها تمسخر آمیز بوده و هیچ خللی در اراده ملت و دولت ما برای دستیابی به اهداف متعالی و صلح آمیز خود ایجاد نخواهد کرد.
امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به آغاز هفته بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با الهامات حق تعالی به حضرت امام (ره) شکل گرفت و منشا برکات فراوانی برای انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس شد.
حسن‌زاده تصریح کرد: دستور تشکیل بسیج از سوی امام راحل پیش از آغاز جنگ تحمیلی صورت گرفت که نشان از اشراف آن حضرت بر نیازهای انقلاب داشت.
‌وی با اشاره به فرازهایی از بیانات معمار کبیر انقلاب درباره این نهاد مردمی و تاکید آن حضرت بر تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان به ویژه در بلاد اسلامی اظهار داشت: این موضوع اکنون در منطقه عینیت یافته و در جریان بیداری اسلامی به طور قابل توجهی قابل مشاهده است.
‌امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری با تبریک به مناسبت ایام آزادسازی حصر سوسنگرد، از دست‌اندرکاران برگزاری آیین‌های بزرگداشت این روز مهم و تلاش‌های صدا و سیمای سراسری و استانی در راستای انعکاس مطلوب آن تقدیر کرد.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول