اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه شوشتر:

ملت ایران تنها به تهدیدات رژیم صهیونیستی می‌خندد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: ملت ایران اسلامی تنها به تهدیدات اسرائیل علیه ایران اسلامی می‌خندد و در این باره هیچ تهدیدی را جدی نمی‌گیرد.

ملت ایران تنها به تهدیدات رژیم صهیونیستی می‌خندد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در هخطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تهدیدات اسرائیل علیه ایران از روی ابلهی است و ندانسته است و به این دلیل که حتی یک درصد از این تهدیدات قابل اجرا نیستند ملت ایران تنها به آنها می‌خندد.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی مانند دیگر کشورهای منطقه نیست که بتوان آن‌ها را یک شبه ساقط کرد، افزود: ایران اسلامی نظامی با ریشه و اصل و نسب دار است و مانند کشورهای بی‌ریشه‌ای نیست که بتوان آن‌ها را با چند جنجال رسانه‌ای ساقط کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مقابل تهدیدات اسرائیل و سگ‌های منطقه‌ای آمریکا تنها می‌خندد، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی برای حمله کنندگان جهنمی خواهد ساخت که هزاران بار از کرده خام خود منصرف شوند و به این دلیل باید در حتی تهدیدات خود بازنگری کنند.
سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی به شیطنت‌های استکبار جهانی عادت کرده است، افزود: ملت ایران اسلامی به دشمنی‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی عادت دارد و به این دلیل هیچ تهدیدی را جدی نمی‌گیرد.
امام جمعه شوشتر افزود: حرکات ابلهانه آمریکا و غرب تنها برای نجات نظام سرمایه‌داری است که برای مقابله با حضور مردم در خیابان‌ها در حال چاره‌ جویی هستند.
رئیس شورا فرهنگ‌عمومی شوشتر تاکید کرد: استکبار جهانی مطمئن باشد که اگر روزی بخواهد یکی از این فرضیات را حتی درصدی عملی کند پاسخ ایران دندان‌شکن و پشیمان کننده خواهد بود.
وی با اشاره به گزارش آمانو در آژانس انرژی اتمی افزود: آژانس انرژی اتمی باید به شرایط آمریکا که یک بار از سلاح اتمی علیه انسان‌ها استفاده کرد و یا اسرائیل که 200 کلاهک هسته‌ای دارد رسیدگی کند نه ایرانی که در حال حاضر بارها اعلام کرده است که نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد.
سلیمانی افزود: اگر قرار باشد بیش از وظیفه با آژانس انرژی هسته‌ای همکاری کنیم و آژانس حتی درصدی از حقوقمان را برآورده نکند باید در همکاری با آژانس تجدید نظر کنیم و در این باره باید در اسرع وقت عمل کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول