اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه هفته پنجم لیگ برتر والیبال صورت گرفت؛

فریاد مرگ بر اسرائیل در سالن والیبال آمل

خبرگزاری فارس: در حاشیه هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور، تماشاگران آملی علاوه بر تشویق علی دایی در لحظاتی از بازی به مناسبت 13 آبان نیز فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

فریاد مرگ بر اسرائیل در سالن والیبال آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تشویق علی دایی، مصدومیت شدید و مشکوک بازیکن مناطق نفت‌خیز جنوب و سر دادن شعار استکبارستیز "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" به مناسبت 13 آبان و روز دانش‌آموز تنها بخشی از حاشیه‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در آمل بود.
هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه گذشته با برتری ۳ بر یک کاله مازندران مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب در سالن۲ هزار نفری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان پایان یافت. 
برخلاف دیدار هفته دوم لیگ برتر والیبال که دیدار کاله مازندران و هاوش گنبد کاووس از شبکه استانی طبرستان پخش نشد این دیدار به طور مستقیم از شبکه ۵ مرکز مازندران روی آنتن رفت. 
در این بازی علاوه بر تشویق علی دایی که به یکی از شعارهای استادیوم‌های فوتبال، مسابقات کشتی و لیگ‌های ورزشی تبدیل شده است، مردم آمل در آستانه 13 آبان شعار استکبارستیز "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" سر دادند.
حدود 2 هزار و 500 نفر از هواداران و والیبال دوستان آملی برای همراهی کاله به شدت این تیم را مورد حمایت خود قرار دادند.
اکبرزاده فرماندار آمل به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار دابودشت و رئیس اداره بازرگانی این شهرستان از مهمانان ویژه سالن پیامبر اعظم بودند که از نزدیک روند بازی تنها نماینده مازندران در لیگ برتر را دنبال می‌کردند.
میلاد عبادی‌پور بازیکن کاله مازندران که با سن و سال کم خود در ترکیب تیم ملی دانش‌آموزان کشورمان در مسابقات آسیایی حاضر بود بیشتر زمان گیم‌های نخست را در ترکیب کاله جای داشت و درخشش خوبی داشت، البته عطایی بسیار به این بازیکن نوجوان ارومیه‌ای والیبال کشورمان اعتقاد دارد و آن را یکی از سوپراستارهای والیبال کشور در آینده می‌داند.
در اوخر گیم سوم زمانی که کاله مازندران با توجه به برد دو گیم گذشته خود در امتیاز 23 با مناطق نفت‌خیز جنوب برابر بود رامین بیگدلی بازیکن این تیم جنوبی به یکباره به شدت از ناحیه سر و چشم احساس مصدومیت کرد و مدعی بود که سکه‌ای از سوی هواداران به ناحیه سر او برخورد کرده است.
با وقوع این حادثه مربیان دو تیم، کادر پزشکی، امیدوار حاتمی نماینده و ناظر فدراسیون، رئیس و دبیر هیئت والیبال آمل به داخل زمین آمدند و زمانی کار پیگیری شد که تماشاگران فریاد "دروغه، دروغه" را سر دادند و این حرکت بازیکن مناطق نفت‌خیز سبب عصبانیت والیبال‌دوستان شد.
پس از این حادثه مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب دو امتیاز با نتیجه (25 بر 23) گیم سوم را به سود خود پایان برد و مانع از شکست ۳ بر صفر در آمل شد.
هواردان کاله مازندران نیز پس از پایان بازی و پیروزی ۳ بر یک تیم خود به شدت بازیکنان و کادر مربیگری تنها نماینده مازندران را مورد تشویق قرار دادند.
به گفته نماینده و ناظر فدراسیون والیبال حرکت بازیکن شماره 16 مناطق نفت‌خیز بنا به تشخیص پزشک بازی سبب ایجاد حتی کوچک‌ترین مصدومیت نیز نشد.
کاله مازندران یکشنبه هفته آینده در یزد مهمان پیشگامان کویر است و پس از این دیدار به علت تمرینات آماده‌سازی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی به مدت یک ماه لیگ برتر والیبال تعطیل می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول