اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار ارجمند خبر داد:

طراحی و ایجاد آب‌نما به وسعت 2000 مترمربع در ارجمند

خبرگزاری فارس: شهردار ارجمند از طراحی و ایجاد آب‌نما به وسعت 2 هزار مترمربع در شهر ارجمند خبر داد.

طراحی و ایجاد آب‌نما به وسعت 2000 مترمربع در ارجمند
علیرضا طاهری‏نسب امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرداری یکی از مهم‏ترین نهادهایی است که بسیاری از مردم به طور روزانه با آن در ارتباط هستند.
وی افزود: شهرداری‏ها گرچه تمام امور مربوط به شهر را به گونه‏ای بر عهده دارند و فعالیت‏های بسیاری در شاخه‏های مختلف از زیباسازی شهر تا پاسخ به نیازهای عمومی شهروندان نظیر حمل و نقل و ... را بر دوش می‏کشند اما تاکنون چندان که باید به آنها توجه نشده و در برهه کنونی لازم است که بیشتر به خدمات این نهاد خدوم به مردم پرداخته شود.
طاهری‏نسب بیان کرد: شهرداری ارجمند نیز که امروز به یکی از مهم‏ترین نهادها در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه تبدیل شده است، از این قاعده مستثنی نیست.
شهردار ارجمند با اشاره‏ای مختصر به تاریخچه این شهر، به بیان ویژگی‏ها و جاذبه‏های شهر ارجمند پرداخت.
طاهری‏نسب با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر ارجمند افزود: شهر ارجمند به عنوان مرکز بخش ارجمند از توابع شهرستان فیروزکوه با مختصات جغرافیایی 35 درجه و 48 دقیقه و 55 ثانیه عرض شمالی و 52 درجه و 30 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و به ارتفاع 2 هزار و 140 متر از سطح دریا قرار دارد.
وی اضافه کرد: فاصله شهر ارجمند با مرکز شهرستان فیروزکوه 25 کیلومتر بوده و شهر ارجمند از شمال به استان مازندران، جنوب به کوه‏ها و مراتع روستای سله‏بن، غرب به حریم روستای وشتاین و از شرق به حریم روستای شادمهن متصل است.
شهردار ارجمند ادامه داد: وسعت حریم شهر ارجمند بالغ بر 350 هکتار بوده و دارای هفت محله شامل سادات‏محله، امامزاده یا بالا تپه، کردر، گوبندسر، جرکیله، حسن‏آباد است.
 
* خط‏کشی معابر و نصب علایم ترافیکی در ارجمند
طاهری‏نسب با اشاره به عملکرد امسال شهرداری ارجمند اظهار داشت: مخلوط‏ ریزی معابر و تسطیح و رگلاژ، اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان ولیعصر منطقه حسن‏‏آباد، کانال زهکشی به طول 100 متر در خیابان شهدا، خط‏کشی معابر سطح شهر و نصب علایم ترافیکی، تکمیل ساختمان شهرداری و طراحی به منظور محوطه‏سازی و اجرای طرح پارک بوستان شهر در مرحله نخست از جمله اقدامات سال 90 است.
 
* طراحی و ایجاد آب‌نما به وسعت 2 هزار  مترمربع در ارجمند
شهردار ارجمند از طراحی و ایجاد آب‌نما به وسعت 2 هزار مترمربع و اجرای روکش آسفالت خیابان شهدا به طول 600 متر خبر داد.
طاهری‏نسب همچنین هدایت آب‏های سطحی واقع در منطقه کردر، تخریب و بازسازی آلاچیق‏های پارک لاله، رسیدگی به شکایات مردمی بیش از 30 مورد، اجرای طرح اتلاف سگ‏های ولگرد در سطح شهر، گلباران مزار شهدا و برگزاری زیارت عاشورا در هفته دفاع مقدس را از دیگر اقدامات شهرداری ارجمند در سال 90 دانست.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول