اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نویسنده و پژوهشگر اصفهانی:

باید به بازیگران کودک بها بدهیم/ ستاره کودک کم داریم

خبرگزاری فارس: نویسنده و پژوهشگر اصفهانی گفت: باید به بازیگران در عرصه فیلم کودک و نوجوان بها دهیم.

باید به بازیگران کودک بها بدهیم/ ستاره کودک کم داریم
مهران خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اظهار نارضایتی از زمان افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان بیان داشت: زمان افتتاحیه جشنواره زمان مناسبی نبود، زیرا شرکت کودکان در این جشنواره را دشوار می‎ساخت.
وی افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید مختص کودکان باشد، به طوری که حداکثر افراد حاضر در جشنواره کودک و نوجوان باشند، مانند جشنواره شعر کودک که در شاهین شهر برگزار شد.
نویسنده و پژوهشگر اصفهانی با بیان اینکه، در جشنواره‌ای که مختص کودکان است باید افراد بزرگسال کمتر حضور داشته باشند و بیشتر کودکان و نوجوانان بازیگر در آن حاضر باشند تا در بزرگسالی فیلمسازان کودک خوبی بشوند و به سینمای ایران کمک کنند، گفت: همه اصفهانی‎ها با حضور خودشان در جشنواره فیلم کودک نشان دادند که از بازگشت آن خوشحالند و بیش از پیش قدر آن را می‌دانند.
وی با بیان اینکه در جشنواره کودک باید همه چیز کودکانه باشد، ادامه داد: باید سالن‌ها، صندلی‌ها و برای کودکان باشد تا بتوانند بهتر استفاده کنند، اما در افتتاحیه این مراسم کودکان در ردیف‎های انتهای جا داده شدند و به اعتقاد من این امر اصلا خوشایند نبود.
خطیبی اضافه کرد: در سینمای کودک ما ستاره‎های کودک وجود ندارد، ما باید به بازیگران کودک اهمیت بدهیم و از آنها ستاره بسازیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول