اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول ستاد سرشماری شبانکاره خبر داد:

سرشماری 72 درصد خانوارهای شبانکاره

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد سرشماری شبانکاره از سرشماری 72 درصد خانوارهای شبانکاره خبر داد.

سرشماری 72 درصد خانوارهای شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، قاسم امیری‌نژاد در نشست شورای اداری شبانکاره اظهار داشت: سرشماری در شبانکاره همزمان با سراسر کشور از دوم آبان ماه آغاز شده و با شور و نشاط قابل قبولی در جریان است.
وی افزود: ماموران سرشماری با شتاب و کیفیت لازم به این امر اشتغال دارند و اطلاعات لازم را از خانواده‌های شهری و روستایی شبانکاره دریافت می‌کنند.
مسئول ستاد سرشماری شبانکاره از سرشماری 72 درصد خانوارهای شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: تا روز 18 آبان ماه بیش از 72.5 درصد خانوارهای شبانکاره مورد سرشماری قرار گرفتند و اطلاعات خود را ارائه کردند.
امیری‌نژاد تصریح کرد: به فضل خدا در موعد مقرر تمام خانوارهای شبانکاره سرشماری شوند تا روند توسعه این منطقه متوقف نشود.
بخشدار شبانکاره نیز در این نشست گفت: دولت تاکید زیادی بر خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق محروم دارد و در چند سال گذشته اقدامات زیادی در زمینه عمران و آبادانی روستاها و مناطق دوردست کارهای زیادی صورت گرفته است.
مختار چترسنجی افزود: حجم و کیفیت اقدامات عمرانی انجام شده در شبانکاره قابل مقایسه با گذشته نیست و مردم از خدمات موجود رضایت دارند.
بخشدار شبانکاره در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات نهم مجلس اذعان داشت: با توجه به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال‌جاری، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات وظیفه مسئولان است.
وی اضافه کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید زمینه لازم برای حضور حداکثری و حفظ و صیانت از آرای مردم در انتخابات فراهم شود.
بخشدار شبانکاره به اهمیت عید غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: عید غدیر در واقع اثبات حقانیت امامت امام علی(ع) است و باید بهترین برنامه‌ها را در دهه ولایت برگزار کنیم.
چترسنجی یادآور شد: تدارک زیادی برای برگزاری مطلوب این ایام اندیشیده شده و خوشبختانه تمام مسئولان همکاری دارند.
رئیس اداره تبیلغات اسلامی بخش شبانکاره نیز خاطرنشان کرد: امام علی (ع) از بزرگترین انسان‌های تاریخ است و انتخاب ایشان به عنوان جانشین پیامبر(ص) یک رویداد بزرگ است که در روز غدیر اتفاق افتاد.
حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد بیان داشت: جشن‌های عید غدیر در شبانکاره همزمان با سراسر کشور از ابتدای دهه ولایت آغاز شده و در روز عید غدیر خم به اوج خود می‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول