اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم تبریز:

احساس وجود بی‌عدالتی در آذربایجان‌شرقی کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: احساس منفی بی‌عدالتی در بین اهالی استان در طول فعالیت مجلس هفتم و هشتم کاهش یافته است.

احساس وجود بی‌عدالتی در آذربایجان‌شرقی کاهش یافته است
محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه احساس منفی بی‌عدالتی در بین اهالی استان آذربایجان شرقی در طول فعالیت مجلس هفتم و هشتم کاهش یافته است، اظهار داشت: در آغاز فعالیت مجلس هفتم نارضایتی از طرح خودیاری روستاییان، عدم بیمه این قشر، وجود مشکلات حمایتی در بخش درمان روستایی، تبعیض در بین شاغلان دستگاه‌های اجرایی، ناهماهنگی در پرداخت مستمری بازنشستگان و مستاصل شدن این قشر در اداره امور خانواده، مشکلات قشر حاشیه‌نشین و کم‌درآمد، بیمه قالیبافان و فعالان صنایع دستی، احساس منفی فعالان مشاغل خانگی به دستگاه‌های اجرایی از جمله مواردی بودند که امید به آینده را کاهش می‌داد.
وی افزود: در استان نیز در بخش کلان نسبت به مسائل عمرانی احساس عقب ماندگی از سایر استان‌ها وجود داشت و عموم اهالی استان احساس بی‌عدالتی داشتند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات کلان در سطح کشور که ناشی از توزیع ناکارآمد درآمد حاصل از فروش نفت و مصرف محصولات نفتی در کشور بود اشاره کرد و ادامه داد: به این مشکلات می‌توان نظام یک سویه مالیاتی را نیز افزود که در طول فعالیت مجلس هفتم و هشتم و پیگیری موارد در کمیسیون‌های مختلف، این موارد در مسیر همواری قرار گرفته و حل شدند.
وی تصریح کرد: اکنون احساس منفی کاهش یافته و امیدواریم به زودی سایر مشکلات نیز رفع شود.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول