اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد:

راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در پیام نور رشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: سیاست دانشگاه پیام نور استان راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور رشت است.

راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در پیام نور رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی رضایی صوفی پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس دانشگاه پیام نور رشت با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز رشت با بهره‌مندی از کارکنان و اعضای هیئت علمی مجرب قابلیت تبدیل به قطب علمی تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را دارد.
وی افزود: از این پس تلاش می‌شود مقاطع کارشناسی در مراکز و واحدهای تابعه برنامه‌ریزی شود و سیاست دانشگاه پیام نور گیلان در راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز کارشناسی ارشد در مرکز استان است.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان، توسعه روز افزون علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون نگاه عالمانه و توسعه‌محور مسئولان نظام دانست.
وی اذعان داشت: احراز رتبه بالای علمی در سطح خاورمیانه و کسب مقام‌های بالا در رنکینگ جهانی نشان از توجه و اهتمام دانشگاهیان به مقوله‌های توسعه علمی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
رضایی صوفی، آمار بالای شرکت کنندگان در آزمون‌های دانشگاه پیام نور را نشانه کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه مردمی نامید و یادآور شد: دانشگاه پیام نور با شعار «آموزش برای همه کس، همه جا و همه وقت»، سعی دارد تا با ارائه خدمات مطلوب آموزشی در اقصی نقاط کشور زمینه حضور و شرکت تمام اقشار جامعه را برای کسب علم و دانش فراهم کند.
به گفته وی، در سال تحصیلی 90 ـ 91 دانشگاه پیام نور گیلان دو هزار دانشجوی جدیدالورود پذیرش شدند و در حال حاضر تعداد 35 هزار دانشجو در 18 مرکز و واحد آموزشی پبام نور در شهرستان‌های مختلف استان مشغول به تحصیل هستند.
رضایی‌صوفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور رئیس جدید دانشگاه پیام نور رشت که از اساتید برجسته علمی و پژوهشی استان است، شاهد توسعه دانشگاه پیام نور مرکز رشت در تمام بخش‌ها باشیم.
بنی مهد رئیس دانشگاه پیام نور مرکز رشت نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های آینده خود در این دانشگاه اظهار داشت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده تلاش می‌شود تا با بهره‌مندی از نظریات ارزشمند اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه و همگانی کردن علم دست یابیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول