اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه پاوه:

برخورد ناصواب با مردم مصداق منکر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: برخورد ناصواب با مردم از سوی برخی دستگاه‌ها مصداق منکر است و عقاب اخروی را به دنبال دارد.

برخورد ناصواب با مردم مصداق منکر است
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری در جلسه شورای اداری پاوه که امروز در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با گرامیداشت یاد و خاطره عالم جلیل القدر حضرت آیت الله نجومی اظهار داشت: آیت الله سید مرتضی نجومی از افتخارات استان و کشور بود و بنده ارادت خاصی خدمت ایشان داشتم و این چهره ماندگار جهان اسلام هم به پاوه و مردمش علاقه ای وافر داشتند چنانکه دست خطی از ایشان که خودشان 22 سال پیش با حضور در نماز جمعه پاوه به مسجد جامع و بنده هدیه دادند هم اکنون بر دیوار مسجد نصب است و به یادگار مانده است.
وی همچنین با گرامیداشت فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر 58، حادثه شهادت شهدای جهاد خودکفایی سپاه را به محضر فرماندهی کل قوا و همه ملت شهید پرور ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان علو درجات مسئلت کرد.
امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود در پیش بودن دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر را فرصت مغتنمی برای توجه هر چه بیشتر به این فرایض دانست و تصریح کرد: امر به معروف تنها خواندن نماز نیست، بلکه برخورد شایسته و در خور شأن با مردمی که مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند، از ضروریات و برخورد ناصواب با آنان که گاهی از سوی عده انگشت‌شماری از دستگاه‌ها صورت می‌گیرد مصداق منکرات است و عقاب اخروی را به دنبال دارد.
قادری عنوان کرد: در منطقه ما 39 مرکز برپایی نماز جمعه وجود دارد که شایسته است در دهه احیا، جلسه ای برای تقویت این مراکز برگزار شود هر چند که خوشبختانه جامعه‌ای که ما در آن زندگی می کنیم، جامعه‌ای است که به روزه و سایر ارکان دین توجه ویژه دارد و در چنین جامعه‌ای منکرات در حداقل مقدار ممکن است.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات دولت در اختصاص ردیف ملی برای جاده پاوه ـ کرمانشاه و آبرسانی به شهر پاوه یادآور شد: مهمترین مشکل کنونی شهرستان موضوع مرز است که امیدواریم با توجه بیشتر دولت، مشکلات آن برطرف شود.
شایان ذکر است، امام جمعه پاوه نسبت به شیوه کار در احداث مسیر پاوه به کرمانشاه ابراز نگرانی کرد و مسیری را که هم‌اکنون پروژه در آن در حال اجرا است به علت کوهستانی و صعب العبور بودن مناسب ندانست و مسیر سابق را که از شهر شاهو تا روستای نسمه و با هزینه بالایی انجام گرفته مناسب‌تر عنوان کرد؛ فرماندار پاوه نیز قول داد موضوع را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کند. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول