اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه؛

مراسم یادبود علامه نجومی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مراسم یادبود علامه نجومی در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه دقایقی پیش آغازشد.

مراسم یادبود علامه نجومی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم یادبود حضرت آیت‌الله سید‌مرتضی نجومی هم‌اینک در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه در حال برگزاری است.
‌بر اساس این گزارش، مراسم باشکوه دومین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم فرزانه و چهره ماندگار جهان اسلام آیت‌الله سیدمرتضی حسینی نجومی (ره) از ساعت 9 صبح امروز با حضور علمای اعلام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان ارشد استانی و کشوری، ارادتمندان و اقشار مختلف مردم مومن و ولایت‌مدار کرمانشاه در مسجد آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) این شهر در حال برگزاری است.
گزارشات رسیده به فارس از برگزاری مراسم‌های متعدد در نقاط مختلف استان کرمانشاه در آستانه سالگرد ارتحال آیت‌الله نجومی (ره) در مساجد گوناگون حکایت دارد.
شایان ذکر است، علامه فاضل آیت‌الله سید‌مرتضی حسینی‌نجومی هنرمندی فرزانه و شناخته شده در جهان اسلام، مفسری بزرگ در حوزه قرآن و کلام و از چهره‌های ماندگار کشور بود که پس از عمری تلاش و کوشش در عرصه تبلیغ دین و معنویت و تربیت فضلا و طلاب و هنرمندان شاخص، انتشار و تألیف کتب و تفاسیر مختلف آبان‌ ماه سال 88 در سن 81 سالگی در کرمانشاه به رحمت ایزدی پیوست که متعاقب آن رهبر معظم انقلاب، روسای سه‌ قوه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت این حوزه و بسیاری از شخصیت‌های ممتاز کشوری و بین‌المللی با پیام‌های تسلیتی این مصیبت را به مردم کرمانشاه تعزیت گفتند و در استان کرمانشاه یک روز تعطیل و سه روز عزای عمومی اعلام شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول