اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج دانشجویی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

ایجاد تفرقه در جامعه هدف استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: وارد کردن شبهه به اعتقادات مردم به ‌منظور ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی، از ابزار استکبار جهانی در جنگ نرم است.

ایجاد تفرقه در جامعه هدف استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان عضو گردان الزهرا (س) اظهار داشت: نخستین قرارگاه رسمی جنگ نرم دشمنان اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) از سقیفه بنی‌ساعده آغاز به کار کرد.
وی افزود: وارد کردن شبهه به اعتقادات مردم به‌منظور ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی، از ابزار استکبار جهانی و توطئه‌گران در جنگ نرم به شمار می‌رود.
طاهری یادآور شد: ایجاد بدبینی، شایعه و یاس و ناامیدی از دیگر ابزار کاربردی دشمن در جنگ نرم است که با کمترین هزینه و بدون حضور فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: روش جنگ نرم به صورت آرام، خزنده و با تحقیر مجموعه هدف است، لذا آگاهی، هوشیاری و بصیرت در شناخت دشمن و مقابله با توطئه‌های آن بسیار ضروری است.
وی با تأکید بر اینکه در برهه کنونی مراقبت از کشور در برابر تهدیدات نرم دشمن، با ایجاد همبستگی و اتحاد حیاتی امکان‌پذیر است، گفت: در جنگ نرم، دشمن از ترفندهای بسیار استفاده می‏کند تا با ایجاد شک و تردید در اصول و دستاوردها مردم را دچار ترس و اضطراب سازد.
طاهری تصریح کرد: میدان جنگ نرم، صحنه رویارویی دروغ‏های بزرگ دشمن با واقعیت‏های تردیدناپذیر او در عرصه‏های مختلف است.
وی با تأکید بر اینکه در جنگ نرم باید هواداران جبهه حق بیدار بوده و بصیرت و آگاهی داشته باشند، گفت: تنها در این صورت خواهیم توانست توطئه‏های دشمنان را خنثی کنیم.
طاهری با بیان اینکه وظیفه ما در مواجهه با جنگ نرم دشمن بصیرت‏افزایی است، بیان داشت: مراقبت از کشور در برابر تهدیدات نرم دشمن تنها با ایجاد همبستگی و اتحاد و بصیرت امکان‏پذیر است.
طرح فراخوانی بسیجیان گردان الزهرا (س) حوزه مقاومت حضرت معصومه (ص) با شرکت پایگاه‌های بسیج الزهرا (س) و بنت‌الهدی در محل حسینیه حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهر سامان اجرا شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول