اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج خبر داد:

ایجاد پایانه مسافرتی در چالوس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از موافقت شهردار کرج با تخصیص زمین به منظور ایجاد پایانه چالوس خبر داد.

ایجاد پایانه مسافرتی در چالوس
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های این شهرستان، داود شعبانی‌ افزود: این پایانه مورد استفاده همه مسافرینی است که قصد مسافرت با وسایل حمل و نقل عمومی شامل سواری، مینی‌بوس و اتوبوس به مقصد شمال کشور از مسیر چالوس را دارند می‌شود.
وی با اشاره به حجم بالای تردد مسافرین در مسیر چالوس، ایجاد پایانه مسافربری را ضروری دانست و ادامه داد: تحقق این مهم ضمن ساماندهی به امور حمل و نقل برون شهری مسافران این مسیر را نیز از بلا تکلیفی در استفاده از این ناوگان رها می‌کند.
شعبانی موافقت شهردار کرج برای عملیاتی کردن طرح ایجاد پایانه مسافرتی چالوس را حاکی از مطلوب و مناسب بودن این طرح دانست و عنوان کرد: این طرح حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریت شهری کرج را همراه دارد
‌مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از تخصیص 7 هزار متر مربع زمین برای عملیاتی کردن طرح احداث پایانه چالوس خبرداد و افزود: پس از جانمایی زمین و واگذاری آن به سازمان پایانه‌های کرج این سازمان عملیات ساخت آن را آغاز می‌کند.
شعبانی با مثبت ارزیابی کردن این طرح تاکید کرد: تحقق این مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اولویت‌های سازمان پایانه‌های کرج است.
وی اظهار داشت: اجرایی کردن این طرح در حال حاضر در دست پیگیری و طی کردن روال اداری و قانونی است که به محض مهیا شدن شرایط لازم، سازمان پایانه‌های کرج با مشارکت بخش خصوصی نسبت به اجرایی کردن طرح اقدام می‌کند.
این مسئول استقرار شرکت مسافرتی توانمند را از جمله اولویت‌های مهم در اجرای طرح احداث پایانه ذکر و بیان کرد: استقرار این شرکت در پایانه جدید تاسیس به لحاظ افزایش ضریب کارایی پایانه بسیار حائز اهمیت است.
شعبانی با یادآوری موافقت شهردار کرج با تخصیص زمین به منظور ایجاد و راه‌اندازی پایانه حمل بار در این کلانشهر گفت: در صورت راه‌اندازی و استقرار، این پایانه تبدیل به بزرگترین پایانه حمل بار در شهرستان کرج می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این پایانه نیاز به 50 هکتار زمین دارد که در صورت اختصا‌ص آن وضعیت پایانه حمل بار در کلانشهر کرج به نحو مطلوبی ساماندهی می‌شود.
شعبانی عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح‌های احداث پایانه مسافرتی چالوس و ایجاد پایانه حمل کالا و بار شهرستان کرج این سازمان خدمات مطلوب و بهینه‌ای را نسبت به گذشته به شهروندان ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول