اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حجت‌الاسلام حجتی:

جوانان تواضع آیت‌الله نجومی را اسوه قرار دهند

خبرگزاری فارس: استاد اخلاق گفت: جوانان همواره افتادگی و تواضع آن عالم ربانی را مد نظر قرار دهند.

جوانان تواضع آیت‌الله نجومی را اسوه قرار دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم یادبود آیت‌الله سید‌مرتضی نجومی صبح امروز در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد.
‌بر اساس این گزارش، مراسم باشکوه دومین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم فرزانه و چهره ماندگار جهان اسلام آیت‌الله سیدمرتضی حسینی نجومی (ره) صبح امروز با حضور علمای اعلام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان ارشد استانی و کشوری، ارادتمندان و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه در مسجد آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) این شهر در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام محمدحسن حجتی در این مراسم گفت: ابعاد شخصیتی آیت‌الله نجومی آن‌قدر بزرگ است که دست و بال گوینده را درباره سخن‌گفتن درباره ایشان باز می‌گذارد.
این استاد اخلاق در بخش دیگری از سخنانش به مقام والای علمی و هنری مرحوم آیت‌الله نجومی اشاره کرد و افزود: همه کرمانشاهیان در عزای رحلت این عالم فرزانه و هنرمند وارسته هستند.
این روحانی کرمانشاهی، آیت‌الله نجومی را از مردان بزرگ تاریخ دانست و تصریح کرد: کرمانشاه، عارفان، شعرا و انسان‌های بزرگی تحویل جامعه داده است.
وی به جوانان توصیه کرد از زندگی مرحوم آیت‌الله سید‌مرتضی نجومی الگو برداری کنند و همواره افتادگی و تواضع آن عالم ربانی را مد نظر قرار دهند.
حجتی در پایان خاطرنشان کرد: رضایت والدین از انسان شرط اساسی برای پیشرفت است و رضایت پدر بزرگوار مرحوم آیت‌الله سید‌مرتضی نجومی از ایشان، باعث رسیدن او به این مقام بزرگ شد.
گزارشات رسیده به فارس از برگزاری مراسم‌های متعدد در نقاط مختلف استان کرمانشاه در آستانه سالگرد ارتحال آیت‌الله نجومی (ره) در مساجد گوناگون حکایت دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول