اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان صورت می‌گیرد؛

رونمایی از مجسمه مرحوم احمد نجفی هنرمند زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از رونمایی از مجسمه مرحوم استاد احمد نجفی هنرمند زنجانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

رونمایی از مجسمه مرحوم احمد نجفی هنرمند زنجانی
اصغر جاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از مجسمه مرحوم استاد احمد نجفی استاد خوشنویسی استان زنجان رونمایی می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت مقام شامخ هنرمندان زنجانی برنامه‌های مختلفی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تجلیل و قدردانی از هنرمندان از برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: قدردانی از هنرمندان و پیشکسوتان از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان زنجان است که در سال جاری در این راستا برنامه‌های مختلفی برگزار شده است.
وی افزود: هر هنرمندی که بتواند در رشته خود با علاقه، اعتقاد و باور گام برداشته و برنامه‌ریزی‌های خود را به نتیجه مطلوب برساند موفقیت‌های بیشماری را کسب می‌کند.
جاهدی با بیان اینکه هنرمندان رشته عکاسی استان زنجانی همواره حرفی برای گفتن دارند، تصریح کرد: استان زنجان از هنرمندان خوش ذوق، خوش اخلاق و هنرمند بهره می‌گیرد که ادامه این روش چشم‌انداز خوبی را برای استان به تصویر می‌کشد.
وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استان ظرفیت‌های لازم را برای تبدیل به یکی از قطب‌های عکاسی را دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند در ارتقای هنر عکاسی موثر بوده و در این زمینه کمک کند.
وی با بیان اینکه حمایت‌های لازم از هنرمندان زنجانی می‌شود، بیان کرد: در راستای ارتقای هنر هنرمندان هر نوع حمایتی از هنرمندان صورت می‌گیرد.
جاهدی با اشاره به اینکه چشم‌انداز آینده عکاسی زنجان امیدوار کننده است، افزود: موفقیت عکاسان زنجانی در جشنواره‌های مختلف نشان از توانمندی هنرمندان این رشته دارد.
وی یادآور شد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های عکاسی استان زنجان این هنر ارزشمند در کنار سایر لقب‌های استان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریا دل زنجانی با نام بردن از عکاسان برجسته نام زنجان به ذهن متبادر شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های گروهی می‌تواند در راستای ارتقای این هنر موثر بوده و نتایج مطلوبی داشته باشد.
وی از برگزاری جشنواره عکس گون‌آی در ماه محرم در زنجان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره عکاسی برای حضور هنرمندان عکاسی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول