اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

سازندگی در کشور دشمن را ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ناکامی دشمن در گرو سازندگی کشور است.

سازندگی در کشور دشمن را ناکام می‌گذارد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهاد اقتصادی در راستای تبیین دغدغه تولید کنندگان، کشاورزان و فعالان بخش صنعت است.
وی افزود: متأسفانه هنوز بسیاری مفهوم موضوع جهاد اقتصادی را به خوبی متوجه نشده‌اند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ناکامی دشمن را در گرو سازندگی ایران دانست و با اشاره به دغدغه فعالان بخش تولید و صنعت به دلیل مسایل و مشکلات موجود در عرصه تولید گفت: اجرای درست قوانین نخستین گام در توجه به این دغدغه است که باید از سوی همه مسئولان و دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقوله تولید، اشتغال، کار آفرینی و توسعه پایدار کشور توجه جدی داشته، یادآورشد: در این راستا از فعالان این بخش با جدیت حمایت و پشتیبانی می‌شود و سازمان بازرسی از مشکلات فعالان بخش تولید غافل نبوده و مسایل و مشکلات آنان را دنبال می‌کند.
وی در ادامه نقش بخش خصوصی را در رشد، توسعه و ارتقای کشور مهم دانست و گفت: باید فعالان این بخش ضمن توجه به ظرفیت‌های مثبت و اقدامات صورت گرفته در کشور، نسبت به پیگیری مسایل و مشکلات خود اقدام کنند.
در ادامه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خرم‌آباد به تشریح مسایل و مشکلات فعالان بخش اقتصادی این استان پرداخت و گفت: به رغم وعده‌های داده شده به تولید کنندگان همچنان شاهد نامهربانی و سختگیری نسبت به فعالان بخش اقتصادی هستیم.
حسین سلاحورزی اظهار داشت: با وجود تصویب قانون بخشش جرائم و تخصیص مجدد اعتبار برای واحدهای تولیدی برای مدت پنج سال، تاکنون این قانون از سوی بانک‌ها اجرا نشده و بخش خصوصی نتوانسته از تسهیلات این قانون بهره‌مند شود. 
در سفر یک روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به لرستان مدیرکل جدید سازمان بازرسی لرستان معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول