اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران مطرح کرد:

اجرای الگوی بسیج سازندگی در طرح‌های دریای مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اجرای الگوی بسیج سازندگی در طرح‌های دریای مازندران خبر داد.

اجرای الگوی بسیج سازندگی در طرح‌های دریای مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی شب گذشته در دومین جلسه کنگره سرداران شهدای استان مازندران با بیان اینکه تعاملاتی که بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندهان سپاه و فرمانداری‌ها وجود دارد بسیار منسجم است، بیان داشت: بسیاری از ماموریت‌هایی که در استان مدیریت می‌شود با ارائه گزارش‌هایی که فرمانداران در جلسات ارائه می‌دهند نشان از فعالیت مثبت در کاری تعاملی است.
وی خاطرنشان کرد: بحث راهیان نور در این فصل از سال برای متولیان امر باید دغدغه باشد تا با توجه به تناسب آب و هوایی در ایام زمستان کاروان‌ها به سلامت به مقصد برسند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث تولیدات فاخر فرهنگی از سوی کنگره سرداران شهدای استان فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: سهم هر دستگاه اجرایی فرهنگی در اجرای پارک موزه دفاع مقدس استان باید مشخص شود.
ابراهیمی افزود: در حوزه فرهنگی هیچ اولویتی بالاتر از پارک موزه دفاع مقدس در مازندران مطرح نمی‌شود و تمام هویت مازندران در پارک موزه نهفته است.
معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نقش 22 دستگاه اجرایی فرهنگی در تکمیل پارک موزه مشخص شود، خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از لحاظ معماری و طراحی سبک پارک موزه آمادگی خود را اعلام کرد.
وی یادآور شد: بعد از 33 سال فعالیت جهادگرانه مازندران در پارک موزه دفاع مقدس مشخص می‌شود که در این بخش فرهنگی باید جدی وارد شد.
ابراهیمی یادآور شد: کنگره شهدا از محل تملک دارایی استان درخواست مساعدت مبلغ یک صد میلیون تومان برای فعالیت‌های فرهنگی و نیز مبلغ 11 میلیون تومان برای تکمیل تجهیزات کنگره شهدا از جلسه داشته که در این بخش از سوی استانداری مساعدت انجام شود.
این مسئول با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان استان فعالیت خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، عنوان کرد: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از هیئت رزمندگان اسلام ضرورت دارد تا برای تقویت روحیه قشر جوان این هیئت مورد حمایت قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران کمک بسیج سازندگی را در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در سال جاری مطلوب دانست و اذعان داشت: در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در طرح‌هایی که بسیج سازندگی وارد شد جای نگرانی برای متولیان امر در این طرح نبود، اقدامات مطلوبی صورت گرفت و برای سال آینده با کمک بسیج طرحی را که معاونت عمرانی ارائه می‌دهد اجرا خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول