اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی مطرح کرد:

استفاده از 100 تاکتیک القایی دشمنان در انفجار ملارد ‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان برای بزرگ نمایی انفجار ملارد 100 تاکتیک القایی به کار بردند.

استفاده از 100 تاکتیک القایی دشمنان در انفجار ملارد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده عصر امروز در نشست با هیئت رئیسه و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های خراسان شمالی اظهار داشت: آنان با القای اینگونه تاکتیک‌ها به دنبال التهاب در جامعه بوده تا به اهداف خود در این برنامه برسند.
وی افزود: در این تاکتیک‌های دشمنان خروج پادگان‌ها از شهرها و یا خطر فعالیت این مراکز در حوالی شهرها مطرح می‌شد که با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی بود.
یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها در خنثی سازی برنامه‌های دشمنان بسیار مهم است، گفت: روابط عمومی‌ها باید نقش جهادی خود را در تمام عرصه‌ها به ویژه در بخش روابط عمومی عینیت ببخشند.
وی با اشاره به اینکه انعکاس خدمات دولت از سوی روابط عمومی‌ها یکی از مهمترین رسالت‌ها است، افزود: انعکاس مطلوب این خدمات موجب اعتماد و افزایش روحیه در جامعه خواهد شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه نباید در روابط عمومی‌ها اهداف گم شود، اظهار داشت: آگاه سازی‌ها در این بخش‌ها به گونه‌ای باشد تا دوستان دلگرم و دشمنان دلسرد شوند و روابط عمومی‌ها در حقیقت لبه جلویی میدان نبرد با دشمنان هستند.
وی پیام غدیر را برشمرد و گفت: فلسفه وجودی پیام غدیر صدور پیام بوده و یک کار اطلاع رسانی و فرهنگی انجام شد.
یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: از روزی که پیام غدیر ابلاغ شد تا امروز مخالفت‌ها، تحریم‌ها، بازداشت‌ها نیز جریان داشته و دشمنی‌ها بر علیه این پیام بوده و اولیای ائمه با دشمنان مبارزه کرده‌اند.
وی در بخش دیگری برنامه‌های هفته بسیج در این استان را برشمرد و گفت: به همین مناسبت برنامه‌های متعددی از سوی سپاه استان پیش بینی شده است.
وی هفته بسیج را فرصتی برای مرور تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان عنوان کرد وافزود: بسیج فرمول دفاع همه جانبه و لشکر مخلص خدا است.
یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه این تشکیلات معجزه قرآن و امام راحل (ره) است، گفت: بسیج معجزه قرن و سند عزت ملت ایران بوده و جا دارا تا توسط آحاد ملت در این هفته تمجید شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول