اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست فوریت‌های پزشکی البرز خبر داد:

مداوای سرپایی ۱۰ مجروح حادثه انفجار امروز

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد:10 مجروح دیگر به صورت سرپایی تحت مداوا هستند و به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر مرخص خواهند شد.

مداوای سرپایی ۱۰ مجروح حادثه انفجار امروز
کورش سلیمی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس در استان البرز به محل حادثه اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این انفجار هشت دستگاه آمبولانس از استان البرز به محل اعزام شد.
وی تصریح کرد: همچنین سه بیمارستان در شهرستان کرج که عبارتند از بیمارستان‌های شریعتی، البرز و شهید مدنی در آماده‌باش کامل هستند و مجروحان حادثه فوق به این بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع حادثه 13 مجروح به استان البرز جهت درمان منتقل شده که به دلیل شدت جراحات وارده دو مجروح به تهران اعزام گشتند.
سلیمی افزود: بنابراین در حال حاضر یازده مجروح حادثه فوق در کرج تحت مداوا هستند.

*حال یکی از مجروحان بسیار وخیم است
وی در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی فارس مبنی بر اینکه وضعیت مجروحان تحت مداوا در استان البرز چگونه است؟ گفت: حال یک نفر بسیار وخیم است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز ادامه داد: خوشبختانه 10 مجروح دیگر به صورت سرپایی تحت مداوا هستند و به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر مرخص خواهند شد.
سلیمی در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اسامی مجروحان حادثه چیست؟ گفت: به دلیل ابعاد امنیتی حادثه تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم به غیر از خانواده مجروحان اطلاعاتی به افراد غیر بدهیم.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر پزشکان و افراد کادر پزشکی بر اساس قوانین بهداشت و درمان کشور مجاز به ارائه اطلاعات بیماران نیستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول