اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پارس‌آباد:

40 هزار خانوار پارس‌آباد سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: براساس آخرین اطلاعات از سرشماری نفوس و مسکن سال 90 بیش از 40 هزار خانوار در شهرستان پارس‌آباد مورد سرشماری قرار گرفتند.

40 هزار خانوار پارس‌آباد سرشماری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن پارس‌آباد که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: در مدت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 به مدت 22 روز آمارگیران با مراجعه به خانوارها جدیدترین اطلاعات آنها را به ثبت رسانده و جمع‌آوری کردند.
وی با بیان این‌که در این سرشماری بیش از 18 هزار خانوار روستایی و 22 هزار خانوار شهری سرشماری شدند، تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 900 خانوار نیز در مناطق شهری و روستایی به دلیل نبودن حضور خانواده‌ها در منزل مورد سرشماری قرار نگرفته که امیدواریم به سرعت و از طریق تلفن اطلاعات آنها از طریق ستاد آمار جمع‌بندی شده و ارایه شود.
کریمی روند سرشماری را در این شهرستان در مجموع مطلوب و رضایت‌بخش توصیف کرد و افزود: آمارگیری امسال علی‌رغم سردی هوا و بارش‌های مکرر بدون کمترین مشکل و ایرادی برگزار شد و عوامل اجرا‌‌کننده سعی کردند با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود سرشماری را به معنای حقیقی انجام دهند و مشکلات ناشی از این طرح را نیز به حداقل برسانند.
این مسئول از فعال بودن 170 نفر عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در این دوره از سرشماری جمعیت شهرستان پارس‌آباد براساس پیش‌بینی‌های اولیه به بیش از 200 هزار نفر افزایش یافته است.
وی به گستردگی مناطق روستایی و عشایری این شهرستان و سختی‌های به وجود آمده در مسیر سرشماری اشاره کرد و ادامه داد: با وجود برخی از مشکلات و تنگناها عوامل سرشماری سعی کردند در نهایت دقت و احساس وظیفه کار خود را به درستی انجام داده و نتایج اولیه سرشماری نیز حکایت از این شایستگی در انجام امور دارد.
به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد اضافه کرد: اطلاعات و آمار به دست آمده در این سرشماری مبنای تصمیم‌گیری در پنج سال آینده در استان و شهرستان می‌باشد و انتظار می‌رود از این اطلاعات در جهت اجرای اصولی برنامه‌ها و بیشتر از آن برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود.
وی در پایان سخنان خود گفت: سرشماری و کسب اطلاعات دقیق در تمام حوزه‌ها امروز یکی از ایمن‌ترین اسباب دستیابی به اطلاعات و آمار دقیق است که در شهرستان پارس‌آباد نیز آمارگیران تلاش کردند با ابزارهای مناسب این طرح را به شایستگی انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول