اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار خدابنده:

دشمنان مانع اجرای امر به معروف می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا با شبهه و دروغ از اجرای امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ممانعت کنند.

دشمنان مانع اجرای امر به معروف می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، نورالدین رفیعی ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر مدیران شهرستان خدابنده، اظهار داشت: غدیر مقدمه‌ای برای قیام سرخ امام حسین (ع) است که باید با ورود به ماه محرم به برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیشتر توجه شود.
وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر و بر افراشته نگه داشتن پرچم اسلام در صحرای کربلا جان خود را فدا کرد.
فرماندار شهرستان خدابنده افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز الهام گرفته از چنین قیامی با رهبری داهیانه امام راحل (ره) به عنوان تبیین‌گر این قیام به احیای واژه‌های اصولی و اعتقادی امامت، عدالت، امت‌ و استکبار در جامعه پرداخت.
وی با اشاره به اینکه با بازخوانی قیام امام حسین (ع) روح تازه‌ای در کالبد جامعه دمیده شد، یادآور شد: امام حسین (ع) با قیام خود به اهداف اسلام جامعه عمل پوشاند. 
رفیعی با اشاره به  توطئه‌های دشمنان در جلوگیری از اجرای معروفات و گسترش منکرات بیان داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا با شبهه ودروغ از اجرای امر به معروف ونهی ازمنکر در جامعه ممانعت کنند.
وی رسیدن به اهداف شوم را از دلایل توطئه های دشمنان در جامعه عنوان کردو افزود: باید با بصیرت و آگاهی در مقابل این توطئه‌ها مقابله کرد.
مدیر آموزش و پرورش و معاونت ادارات وکارخانجات ستاد احیای امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان خدابنده در ادامه این جلسه اظهارداشت: در بیشترمدارس شوراهای امر به معروف و نهی ازمنکر تشکیل و دوره‌های آموزشی و کارگاهی نیز برای کارکنان ادارات و بانک‌های متقاضی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برگزار شده است.
مقصود ذوالقدر افزود: تهیه و توزیع اقلام فرهنگی با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر در بین ادارات و کارکنان از دیگر فعالیت‌های این معاونت است، که از همکاری نهادهای ذی‌ربط در این زمینه تقدیر می‌کنیم.
یادآور می‌شود، در این همایش 160 نفرازاعضای شوراهای امر به معروف و نهی ازمنکر ادارات‌، کارخانجات و مدارس حضور داشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول