اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت؛

افتتاح معاونت امر به معروف در سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان

خبرگزاری فارس: دفتر معاونت اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان افتتاح شد.

افتتاح معاونت امر به معروف در سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان ظهر امروز در جریان مراسم افتتاح دفتر مذکور اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر معجزه اسلام است.
حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر هیچ محدودیتی وجود ندارد، افزود: همه می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند.
وی ظرفیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان را بسیار گسترده و وسیع خواند و اذعان داشت: آیات زیاد و روایات فراوان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.
این مسئول، امر به معروف را دارای مبانی دینی وسیعی دانست و بیان داشت: در این زمینه بی‌توجهی زیادی شده است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه 33 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد ولی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر زیاد توجه نشده است.
شفیعی‌زاده با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی ابراز داشت: ما نیاز به همکاری تمام اداره‌ها، نهادها، سازمان‌ها و مردم در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر داریم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان نیز در این مراسم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و مدیریت‌های معاونت اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان را مهم دانست.
سیف‌الله مسرور با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر چندان به مردم معرفی نشده است، اذعان داشت: باید با برگزاری آموزش‌های لازم مردم را به وظایف خود درباره فریفتن بیشتر آشنا کنیم.
وی برگزاری آموزش‌های لازم به مردم را موجب کاهش جرم و فساد در جامعه و ریشه‌کنی آن عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول