اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد؛

نوگشایی 9 رشته جدید در دانشگاه آزاد کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد کرمان گفت: 9 رشته جدید در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نوگشایی می‌شود.

نوگشایی 9 رشته جدید در دانشگاه آزاد کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا غضنفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشته‌های مدیریت تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تطبیقی و توسعه در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان تصویب شده است.
وی افزود: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت نیز رشته‌های مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، مدیریت مالی و دولتی، مدیریت تشکیلات و روش‌ها و مدیریت تحول به تصویب رسیده است که تمام این رشته‌ها نوگشایی می‌شود. 
غضنفری از پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جاری در رشته‌های کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، نرم‌افزار، مهندسی فناوری اطلاعات "طراحی و تولید نرم‌افزار"، مهندسی معماری و مهندسی طراحی شهری خبر داد.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد کرمان در سال جاری در مقطع کارشناسی پیوسته نیز در رشته‌های مهندسی پزشکی، فیزیک اتمی، مهندسی شیمی، مهندسی فضای سبز، شیمی محض، شیمی آفت‌کش‌ها، سخت‌افزار کامپیوتر و نرم‌افزار کامپیوتر دانشجو پذیرفته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ابراز داشت: این واحد دانشگاهی با 105 رشته، مقطع و گرایش تحصیلی حدود 14 هزار دانشجوی در حال تحصیل، 45 هزار دانش آموخته و 240 عضو هیئت علمی تمام وقت و نیمه وقت دارد.
وی از فعالیت 357 کارمند در دانشگاه آزاد کرمان خبر داد و بیان کرد: این واحد با 23 انجمن علمی، 52 آزمایشگاه و 23 کارگاه به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در سطح منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مطرح است.
معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد واحد کرمان نیز در سخنانی افزود: در سال گذشته از سوی دانشگاه بیش از 820 میلیون تومان تسهیلات بانکی به دانشجویان پرداخت شده است.
احمد محمدی تصریح کرد: در سال گذشته حدود یک‌میلیارد تومان از بودجه پژوهشی دانشگاه در زمینه تأمین تجهیزات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های الکترونیک، معدن، میکروبیولوژی، پرستاری، مکانیک و شیمی هزینه شده است.
وی با اشاره به خرید 180 میلیون تومانی کتاب‌های مورد نیاز در دانشگاه در سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته بیش از یک‌‌میلیارد و 100 میلیون تومان وام به کارکنان این واحد دانشگاهی پرداخت شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول