اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست دانشگاه پیام‌نور آبادان خبر داد:

راه‌اندازی 6 رشته فنی و مهندسی در دانشگاه پیام نور آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور آبادان از راه‌اندازی شش رشته فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی 6 رشته فنی و مهندسی در دانشگاه پیام نور آبادان
امیر علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به منظور ارتقای کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام‌نور آبادان اقدام به راه‌اندازی رشته‌های فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی کردیم.
وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید شش رشته فنی و مهندسی در این دانشگاه راه‌اندازی شده‌اند که این کار با هدف تمرکز بیشتر دانشگاه بر گسترش این رشته‌ها صورت گرفته‌است.
علیان در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته‌ها گفت: ظرفیت پذیرش در رشته‌های فنی و مهندسی تازه تأسیس 80 نفر بوده که این میزان ظرفیت درراستای توسعه علمی دانشگاه است.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور آبادان همچنین از راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در رشته شیمی خبر داد و گفت: تا پیش از این رشته شیمی تنها در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس می‌شد که با توجه به اهمیت این رشته و همچنین تعداد قابل توجه فارغ‌التحصیلان شیمی در شهرستان آبادان در حال پیگیری برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی در دانشگاه پیام‌نور آبادان هستیم.
وی ادامه داد: درحال حاضر تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه پیام‌نور آبادان تکمیل شده‌اند و علاوه بر دانشجویان، افراد دیگر نیز می‌توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.
 علیان با اشاره به نزدیک شدن به هفته پژوهش خاطرنشان کرد: برای هفته پژوهش برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌ایم که از آن جمله می‌توان به برگزاری سمیناری با موضوع عرفان حافظ و کارگاهی آموزشی با موضوع محلول‌سازی در رشته‌های پایه اشاره کرد.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور آبادان در تشریح سایر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه به ویژه در هفته کتاب تصریح کرد: یک نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی قرار است در دانشگاه برگزار شود و علاوه بر آن برگزاری مسابقات ویژه نخبگان علمی و پژوهشی شامل مسابقه رباتیک و مسابقه ساخت ساخت سازه‌های ماکارونی در هفته پژوهش را در برنامه داریم.
وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این برنامه‌ها بتوانند آنها را در رسیدن به اهداف خود برای ارتقای سطح علمی و آموزشی و فرهنگی دانشگاه یاری کنند گفت: علاوه بر پرسنل دانشگاه در بخش‌های علمی و فرهنگی، تعداد زیادی از دانشجویان فعال و ممتاز نیز با ما در اجرای این برنامه‌ها همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول