اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

دانشگاه پزشکی شیراز در ژورنالیسم پزشکی منحصر به‌فرد است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی گفت: قدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مقوله ژورنالیسم پزشکی و همچنین برگزاری دوره تحصیلات تکمیلی در این حوزه در کشور و منطقه منحصر به فرد است.

دانشگاه پزشکی شیراز در ژورنالیسم پزشکی منحصر به‌فرد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دومین کارگاه آموزشی نشر پزشکی در منطقه مدیترانه شرقی در شیراز برگزار شد که فرهاد هنجنی دبیر این کارگاه بود.
وی که سردبیر مجله سرطان خاورمیانه و مشاور رئیس دانشگاه در امور بین‌الملل نیز است، در این زمینه اظهار داشت: در این کارگاه 18 شرکت کننده از 9 کشور مدیترانه شرقی (EMRO) شامل عمان، سوریه، یمن، جی بوتی، عراق، ایران، پاکستان و قطر حضور دارند.
هنجنی افزود: نخستین کارگاه منطقه‌ای نشر پزشکی در سال 2009 میلادی در قاهره پایتخت مصر و با حضور تعدادی از کشورهای عضو منطقه مدیترانه شرقی برگزار و دومین دوره این کارگاه با شرکت سایر کشورهای عضو در شیراز برگزار شد.
رئیس انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با مباحث نشر پزشکی در زمینه‌های وظایف سردبیری و همچنین مباحثی مانند داوری همتا، نقش نویسندگان و خوانندگان مقالات علمی و نحوه انتشار نشریات پزشکی است.
وی بیان داشت: انتظار می‌رود پس از پایان کارگاه، کشورهای شرکت کننده در 12 ماه آینده این کارگاه را برای حوزه نشر پزشکی فعال در کشور خود برگزار کنند.
هنجنی در مورد دلیل انتخاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان میزبان این کارگاه بیان کرد: می‌توان گفت که قدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مقوله ژورنالیسم پزشکی و همچنین برگزاری دوره تحصیلات تکمیلی در این حوزه که در کشور و منطقه منحصر به فرد است، سبب شد شیراز به عنوان میزبان این کارگاه انتخاب شود.
به گزارش فارس، ریاست انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی را در سال 2012 فرهاد هنجنی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز برعهده گرفت و همچنین فرخ حبیب‌زاده نیز به عنوان یکی از نمایندگان ایران و از شیراز نایب رئیسی انجمن جهانی سردبیران نشریات پزشکی در سال 2012 را برعهده می‌گیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول