اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل استاندارد زنجان:

398 محصول در زنجان نشان استاندارد دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد زنجان گفت: در حال حاضر 398 محصول تولیدی در این استان دارای نشان استاندارد هستند.

398 محصول در زنجان نشان استاندارد دارند
داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره استاندارد استان زنجان به منظور کیفی‌سازی هرچه بهتر کالاهای تولیدی در استان اقدام به انجام طرح‌های مختلفی کرده است.
وی با اشاره به اجرای طرح "طاها" در استان زنجان یادآور شد: در قالب اجرای این طرح 72 مورد بازرسی و بازدید از مراکز عرضه و فروش صورت گرفته است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان همچنین تصریح کرد: در قالب اجرای طرح "طاها" 536 مورد نمونه‌برداری از بخش‌های مختلف صنایع غذایی، نساجی و برق خودرو به عمل آمده است.
وی بازدید از بخش‌های مکانیک، شیمی، خودرو و مهندسی پزشکی را از جمله مراکز بازدید و نمونه‌برداری شده در قالب طرح "طاها" عنوان کرد و افزود: مراکز بسته‌بندی سلولزی و ساختمانی نیز از جمله مراکزی است که نمونه‌برداری طرح "طاها" در این مراکز صورت گرفته است.
کارگرزاده همچنین یادآور شد: در راستای اجرای طرح "طاها" آزمون سایر وسایل سنجش به تعداد 262 مورد و همچنین بازرسی‌های اولیه تجهیزات شهربازی‌ها نیز به تعداد 29 مورد صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح "طاها" 16 مورد به واحدهای متخلف تذکر و اخطار داده است.
مدیرکل استاندارد زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 398 مورد فرآورده دارای نشان استاندارد در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر 71 درصد از مصالح ساختمانی زیر پوشش استان زنجان نسبت به اخذ نشان استاندارد اقدام کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور فعال اداره استاندارد استان زنجان در پنجره واحد گمرک یادآور شد: انجام کارهای تجار و بازرگانان در نخستین فرصت، صدور گواهینامه صادرات به تعداد 52 مورد از اقداماتی است که توسط اداره استاندارد استان زنجان صورت گرفته است.
کارگر‌زاده صدور پروانه تعیین ماهیت صادرات به تعداد 332 مورد و گواهینامه انطباق برای واردات کالاهای اجباری به تعداد 60 مورد را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره استاندارد استان زنجان اعلام کرد.
وی گفت: در زمینه واردات نیز 99 مورد تعیین ماهیت و همچنین انطباق برای واردات کالاهای اجباری نیز به تعداد 60 مورد توسط اداره استاندارد استان زنجان انجام شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول