اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار آبادان خبر داد:

کسب عنوان برتر شهرداری آبادان در کشور

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از کسب مقام نخست شهرداری آبادان در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.

کسب عنوان برتر شهرداری آبادان در کشور
محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور، شهرداری آبادان مقام نخست بخش «عمران و توسعه شهری» را کسب کرد.
وی افزود: دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور از 21 تا 24 آبان ماه در مصلای تهران برگزار شد.
شهردار آبادان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در شش محور اساسی همچون مدیریت بحران؛ خدمات شهری، حمل و نقل، شهرداری الکترونیک و... برپا شد.
وی تصریح کرد: 305 شهرداری و سازمان وابسته به شهرداری و 210 شرکت صنعتی و تجاری و دانش بنیان از 31 استان در این نمایشگاه حضور داشتند.
شیرازی ادامه داد: در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از شهرداری‌های برتر بر اساس شاخص‌های تعریف شده تجلیل شد.
وی تصریح کرد: آیین اختتامیه و معرفی و تقدیر از برگزیدگان دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور 24 آبان‌ماه همزمان با عید سعید غدیرخم طی مراسمی با حضور فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، ارشادمنش معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، محمودزاده معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور اقتصادی وزیر کشور، تنی چند از معاونان و مدیران کل استانداری‌ها، جمع کثیری از شهرداران و مدیران شرکت‌های بخش خصوصی فعال درحوزه مدیریت شهری در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
مدیر سامانه شهری آبادان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها بر اساس دستاوردهای ارائه شده مبتنی بر محورهای برگزاری نمایشگاه، از طریق شاخص‌های ارزیابی که به موجب محورهای برپایی نمایشگاه و پس از کسب نظر دفاتر تخصصی و معاونت‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور و همچنین ستاد برگزاری نمایشگاه تهیه و تدوین شده، انجام گرفت و شهرداری‌های حاضر در نمایشگاه برای ارزیابی و معرفی برترین‌های نمایشگاه بر اساس درجه هر شهرداری تقسیم شدند.
وی گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی شهرداری‌های درجه یازده، شهرداری آبادان موفق به کسب مقام برتر بخش «عمران و توسعه شهری» شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول