اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار آبادان خواستار شد:

تسریع در ترمیم نوارهای حفاری گاز آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان خواستار تسریع در ترمیم نوارهای حفاری شده گاز توسط اداره گاز این شهرستان شد.

تسریع در ترمیم نوارهای حفاری گاز آبادان
محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ترمیم حفاری و کنده‌کاری‌هایی که توسط اداره گاز شهرستان صورت می‌گیرد به عهده آن اداره بوده و شهرداری شهرستان نسبت به رفع آنها وظیفه‌ای ندارد.
وی افزود: مطمئناً برای نصب و ایجاد لوله‌کشی گاز در مناطق باید حفاری‌هایی صورت گیرد اما پس از اتمام کار نیز باید آن محل ترمیم و محل تردد شهروندان بهسازی شود.
شهردار آبادان با بیان اینکه شهروندان زیادی نسبت به حفاری‌های ایجاد شده در کوچه و خیابان‌های شهر گلایه دارند، افزود: اداره گاز شهرستان باید هر چه سریع‌تر نسبت به حل این نواقص اقدام کند تا در عبور و مرور شهروندان به‌ویژه در فصل بارندگی خللی ایجاد نشود.
وی اضافه کرد: البته شهرداری با تمهیدات اندیشیده شده در جاهایی خود به طور مستقیم وارد عمل شده و مناطقی را به‌منظور حل نواقص حاصل از لوله کشی گاز بهسازی کرده است.
شیرازی ادامه داد: مناطقی نظیر صفر یک امیرآباد، منازل صدا و سیما و همچنین پتروشیمی از جمله مناطقی است که در آن حفاری‌ها توسط شهرداری آبادان در حال ترمیم است.
وی تصریح کرد: در این راستا تذکراتی نیز به اداره گاز شهرستان در راستای حل مشکل شهروندان داده شده که امیدواریم به‌زودی به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند.
مدیرسامانه شهری آبادان گفت: البته حفاری‌های موجود در شهر نسبت به سال گذشته کمتر است و همه تلاش مسئولان در راستای حل مشکلات و کمبودهای شهروندان و ایجاد شهری در خور شأن آنها خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان همواره تعامل و همکاری بسیار مطلوبی با شهرداری دارند افزود: سامانه 137 شهرداری آبادان نیز اقدامی دیگر به‌منظور حل مشکلات و نواقص موجود در شهر بوده که اخیراً راه‌اندازی شده است.
شیرازی ادامه داد: در این خصوص شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه خدمات شهری می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و با ذکر نام و شماره تماس خود خواهان حل آن شوند.
به گفته وی نیروهای و کادر مجرب شهرداری در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، بیان کرد: این پرسنل با حل مشکل موجود با شخص تماس گیرنده ارتباط برقرار کرده و نتیجه کار را از او جویا می‌شوند.
مدیرسامانه شهری آبادان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام شاهد همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با شهرداری شهرستان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول