اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

روحانیون، پرچمدار مبارزه با دشمنان اسلام هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان وظایف و رسالت روحانیون و ماموستاها در این برهه زمانی را سنگین‌تر از گذشته خواند و از آنان به عنوان پرچم‌داران مبارزه با دشمنان اسلام نام برد.

روحانیون، پرچمدار مبارزه با دشمنان اسلام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی ماموستاهای اهل سنت شهرستان بانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه بانه، اظهار داشت: روحانیون و ماموستاها همواره در طول تاریخ انقلاب در زمینه مقابله با دشمنان نظام و اسلام زبانزد بوده‌ و در این راستا با تمام توان حرکت کرده‌اند.
به گفته وی، بیشترین ترس دشمنان از وجود روحانیون و ماموستاهای شیعه و سنی به عنوان مروجان دین اسلام است و تمام تلاش خود را بر جدایی مردم از روحانیت برای ضربه زدن به اسلام و رسیدن به اهداف به کار می‌بندند.
حیدریان اساس اسلام را منشأ نگرانی دشمنان خواند و افزود: هدف آنان ایجاد اختلاف در بین اهل سنت و شیعه برای رسیدن به مقاصد و تسلط بر جهان اسلام است که باید بدانند تا زمانی که روحانیون و ماموستاها در صف مقدم مبارزه باشند، هیچ ترفندی موجب تضعیف اسلام و نظام اسلامی ما نخواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از طراحی سناریوی ترور سفیر عربستان به عنوان یکی از ترفندهای استکبار برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان شیعه و سنی نام برد و گفت: تا زمانی که اتحاد و انسجام در بین مسلمانان وجود داشته باشد، توطئه‌های دشمنان نیز ادامه دارد و این مهم تنها با هوشیاری بیشتر روحانیون و همراهی مردم با آنان خنثی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: روحانیون و ماموستاهای استان کردستان به ویژه‌ شهرستان‌های مرزی در زمینه دفاع از اسلام و نظام اسلامی متحمل رنج‌های فراوان شده‌اند تا جایی که 70 ماموستای اهل سنت در این راه به فیض شهادت نائل آمده‌اند.
به گفته حیدریان، اتحاد شیعه و سنی در ایران را خاری در چشم دشمنان دانست و گفت: حفاظت و تقویت این اتحاد برعهده ماموستاها و روحانیون است و باید با روشنگری اهداف شوم دشمنان و نیز تبیین آموزه‌های دین مانع از تحقق برنامه‌های دشمن در زمینه ایجاد اختلاف شوند.
وی تاکید کرد: وظیفه دیگر روحانیت مقابله با بدعت‌ها و انحرافات فکری در جامعه است که باید از گرایش مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان به سمت این افکار منحرف جلوگیری نمایند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان جایگزین کردن اسلام غربی به جای اسلام اصیل را از اهداف دشمنان نام برد و گفت: این اقدام آنان برای دستیابی به اهداف و به نوعی کم‌رنگ کردن آموزه‌های دین در زندگی مردم و جامعه است.
حیدریان در پایان هوشیاری بیش از پیش جامعه روحانیت و به ویژه ماموستاهای اهل سنت شهرستان بانه به عنوان یک استان مرزی را خواستار شد و افزود: به روز شدن جامعه روحانیت زمینه پاسخگویی درست آنان به قشر جوان و پرسشگر جامعه را فراهم می‌سازد که این موضوع باید مدنظر ماموستاها قرار گیرد.
انتهای پیام/صا10 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول