اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد:

تعریف ۱۳ پروژه جدید زیربنایی در آبپخش

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: 13 پروژه جدید زیربنایی در آبپخش تعریف شده است.

تعریف ۱۳ پروژه جدید زیربنایی در آبپخش

محمد افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آبپخش در حد مطلوب است و از تمام توان برای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش استفاده می‌کنیم.
وی افزود: تمام پروژه‌هایی که در سال 89 در شهر آبپخش انجام شده، پروژه‌های زیربنایی در راستای پیشرفت و توسعه آبپخش بوده و در سال 90 نیز شاهد تکمیل و ادامه زیرساخت‌های شهر آبپخش خواهیم بود.
افتخاری اذعان داشت: شهر آبپخش در سال‌های اخیر در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته‌ و اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهر آبپخش می‌تواند زمینه‌ساز عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر آبپخش باشد.
این مسئول ادامه‌داد: آبپخش دومین شهر بزرگ و پرجمعیت دشتستان و از شهرهای مهاجرپذیر شهرستان است و توسعه و آبادانی این شهر با توجه به رشد ساختار جمعیتی این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در سال جاری 11.4 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری آبپخش اختصاص یافته و بر اساس اولویت‌های موجود 13 پروژه عمرانی و زیربنایی در شهر آبپخش تعریف شده است.
افتخاری خاطرنشان کرد: پروژه ساخت لاین شرقی بلوار انقلاب از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال 90 است که به دلیل ترافیک بالای این مسیر و ناظران استانی، شهرستانی و ... این پروژه را از اهمیت خاصی برخوردار کرده‌است.
وی در همین راستا بیان داشت: این مسیر از مسیر‌های ترانزیتی و پرتردد استان است و روزانه هزاران ناظر استانی، ملی و حتی بین‌المللی از آن عبور می‌کنند و این امر اهمیت این مسیر را دوچندان کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته مذاکراتی با پیمانکار مجری خیابان اصلی شهر آبپخش پیرامون تسریع در روند تکمیل این پروژه داشته‌ایم و ایشان قول مساعد در این زمینه داده‌اند.
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: برای نظارت بر اجرای صحیح پروژه‌های عمرانی سطح شهر به طور مکرر از آنها بازدید داریم و روند پیشرفتشان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
افتخاری بیان داشت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی و پیشرفت و توسعه آبپخش به کار می‌گیرم.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول