اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با پایان بیست ‌و‌ دومین جشنواره استانی تئاتر کرمانشاه؛

"به هیچکس نگو" و "مرگ کسب و کار من است" راهی کردستان شدند

خبرگزاری فارس: با پایان بیست‌ و ‌دومین جشنواره استانی تئاتر کرمانشاه، نمایش‌های "به هیچکس نگو" و "مرگ کسب و کار من است" به مسابقات تئاتر منطقه‌ای کشور در کردستان راه پیدا کردند.

"به هیچکس نگو" و "مرگ کسب و کار من است" راهی کردستان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیست‌ و‌ دومین جشنواره استانی تئاتر کرمانشاه شامگاه سه‌شنبه به پایان رسید.
‌آیین اختتامیه بیست ‌و‌ دومین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با حضور مسئولان فرهنگی و هنری استان، ‌در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.
‌داوران کوروش نریمانی، سعید آهنگرانی و علی نجفی‌زاده 9 اثر را برای رقابت در جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه انتخاب کردند؛ از این 9 اثر نمایش‌های "به هیچکس نگو" و "مرگ کسب و کار من است" به مسابقات تئاتر منطقه‌ای کشور در کردستان راه پیدا کردند.
‌نمایش‌های "به هیچکس نگو" به کارگردانی مشترک مصطفی ذوقی و کامران شهلایی به نویسندگی کامران شهلایی و "مرگ کسب و کار من است" به کارگردانی مشترک محمدرضا درند و سعید زندی مقام‌های اول و دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
شایان ذکر است، بیش از 19 اثر از شهرستان‌های استان به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی ارسال شده بود که از تاریخ 10 تا 12 آبان ‌ماه توسط داورانی که از تهران به کرمانشاه آمده بودند، مورد بازبینی قرار گرفت.
جشنواره تئاتر صحنه‌ای استان کرمانشاه که از 21 آبان ‌ماه آغاز شده بود، شامگاه سه‌شنبه مصادف با عید سعید غدیر‌خم با معرفی نمایش‌های برتر به پایان رسید.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول