اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن بزرگ ولایت در کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ ولایت با حضور عاقشان اهل‌بیت (ع) در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

جشن بزرگ ولایت در کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ ولایت با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت‌: یکی از خوبی‌های گذشتگان ما وقف برای روز و شب عید غدیر است‌ و در شهر کرمان موقوفه‌ای به نام آقافضلعلی تنها برای عید ولایت وقف شده است.
وی افزود‌: سنت بسیار زیبایی از گذشتگان برای ما به جا گذاشته شده که آن وقف برای امور دینیشان است.
قاسمی‌زاده بیان کرد: این موقوفه 7 هزار غذا برای اطعام شیعیان در این شب عزیز تدارک دیده، 26 هزار جلد کتاب خطبه غدیر پیامبر (ص) و یک هزار جلد استفتائات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به چاپ رسانده که در سراسر استان در حال پخش است.   
وی عنوان کرد: اعزام روحانیان به سراسر استان کرمان برای تبیین جایگاه امامت و ولایت و در 51 بقعه متبرکه مراکز فرهنگی نمایشگاه عکس برگزار شده است.
قاسمی‌زاده افزود: برگزاری مراسم جشن در امامزادگان استان در مناسبت‌های مذهبی از فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه است که در راستای مباحث فرهنگی، دینی و اجتماعی برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: اگر مبنای فعالیت‌های ما خالصانه باشد، برای افکار دینی ما مؤثر است.
قاسمی‌زاده خاطرنشان کرد: در مورد وقف سه موضوع اساسی وقف برای قرآن کریم که امروز بسیار حائز اهمیت است، وقف برا‌ی تبیین مهدویت در جامعه بشری و برای انجام کارهای خیر و مبرات مطرح است.
به گزارش فارس، جشن بزرگ ولایت با حضور نماینده ولی‌فقیه کرمان ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول