اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد:

تبیین حکومت نبوی در سایه غدیر اصالت دارد

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: تبیین حکومت و سیاست نبوی برای جهانیان در سایه غدیر اصالت دارد و دین اسلام با ابلاغ مهم و سرنوشت ساز روز غدیر خم از سوی پیامبر اعظم(ص) تکمیل شد.

تبیین حکومت نبوی در سایه غدیر اصالت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی اکبر دلدار عصر امروز در جلسه شایستگی‌های پاسداری در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد با گرامیداشت ایام فرخنده غدیر و ولایت، اظهار داشت: عید غدیر، عید وحدت بخش مسلمین است و به خاطر تکمیل دین مبین اسلام در این روز بزرگ از جایگاه ویژه و باعظمتی برخوردار است.
وی با بیان اینکه غدیر جلوه‌گاه ملکوتی آسمان‌ها و آیینه تمام نمای رسالت انبیاست، گفت: عید غدیر، عید ولایت و نماد حقانیت امامت، منشور سعادت بشریت در همه اعصار تاریخ به شمار می‏رود.
دلدار با بیان بخش‌هایی از خطبه پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر، گفت: سعادت و رستگاری جامعه در سایه ولایت مطلقه حضرت علی(ع) و خاندان تربیت شده مکتب ولایت به دست می‌آید و رمز بقای دین و رستگاری و سعادت بشر در چنگ زدن به حبل الله المتین و اعتصام به عترت خاتم النبیین(ص) است.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد افزود: خطبه غدیر سند جاودانه اسلام و عمیق‌ترین خطبه مستدلی است که هر کلمه‌اش ریشه و اصل زندگی،  معنویت و انسانیت است.
وی با بیان اهداف مقدس دین اسلام در جامعه انسانی، گفت: پرورش انسان‌های مستعد و تقویت استعدادهای لایق از اهداف دین مبین اسلام است و این تربیت و تعلیم جز از راه ایمان به غیب و عقیده به ولایت مطلقه الهی حاصل نمی‌شود.
دلدار ادامه داد: غدیر خم مهم‌ترین نقطه عطف در تاریخ رسالت پیامبر اکرم(ص) و دارای جایگاهى بس عظیم و روشن است.
وی با تبیین موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، افزود: قطره‌ای از ولایت در ایران جوشید و دریای انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی در خاورمیانه و جنبش‎های انسانی در آمریکا و قلب اروپا ثمره دریای بیکران ولایت و انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است.
در آستانه عید بزرگ ولایت، چهارمین جلسه شایستگی‌های پاسداری با حضور فرماندهی، نمایندگی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول