اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران:

کسانی که ولایت را قبول ندارند سکولار هستند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران گفت: ایثار و شهادت بدون ولایت معنی ندارد و کسانی که ولایت را قبول ندارند سکولار هستند.

کسانی که ولایت را قبول ندارند سکولار هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسین علیخانی در مراسم افتتاح حرم شهدای گمنام ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما وارث فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و این فرهنگ موجب حیات و زندگی ما و انقلاب اسلامی ما است.
وی با استناد به آیات قرآن افزود: شهدا در محضر الهی جایگاه ویژه‌ای دارند و از روزی و برکت بالایی در حضور خداوند بهره‌مند هستند.
مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران تصریح کرد: ما شیعیان ولایی حضرت علی(ع) هستیم و با ادامه راه ائمه شاهد ایثارگری شهیدان در دفاع مقدس بودیم چرا که شهدای ما در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس یک بار دیگر حادثه عاشورا را تکرار کردند و ما اوج شهادت را در این هشت سال شاهد بودیم و شهدای گمنام نتایج این ایثار و شهادت هستند.
وی با بیان اینکه تاریخ ایثار و فداکاری زیادی را به خود دیده است، گفت: تنها راه ماندگاری این ایثار و فداکاری‌ها ولایت‌مداری است چرا که ایثار و شهادت بدون ولایت معنا ندارد.
علیخانی اضافه کرد: کسانی که ولایت را قبول ندارند سکولار هستند اما شهدای ما به ویژه شهدای گمنام نتیجه عینی ایثار و ولایت‌مداری و ثمره ولایی بودن هستند.
وی بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و افزود: ما باید کاری کنیم تا در روز قیامت در مقابل شهدا روسفید باشیم.
در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه ملایر نیز اضافه کرد: هر که عاشق‌تر باشد ایثارش بیشتر است و در درگاه الهی مقبول واقع می‌شود و شهدای ما نمونه بارز این عشق بودند.
بهمن امانی افزود: دانشگاه‌های ما باید انسان‌ساز باشند چرا که امنیت و آرامش امروز ما مرهون فداکاری دیروز شهداست و ما باید به پاس قدرشناسی شهدا با علم خود راهشان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم که به آرمان‌ها و ارزش‌های ما دشمن تجاوز کند.
وی از نامگذاری همه مراکز علمی این دانشگاه به نام مزین شهدا خبر داد و گفت: پروژه‌های دانشگاه ملایر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای دانشجوی ملایر تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول