اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی:

جهان با روح ولایت جانی تازه یافته است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: جهان با روح ولایت جانی تازه یافته و امروز شاهد بیداری اسلامی به برکت ولایت هستیم.

جهان با روح ولایت جانی تازه یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمود لطیفی بعد از ظهر امروز در مراسم معمم شدن طلاب حوزه‌های علمیه ولیعصر تبریز بر پیمودن مسیر علمی صحیح در حوزه‌های علمیه تاکید کرد.
وی با اشاره به فرارسیدن عید غدیرخم بیان کرد: این عید بزرگ روزی است که دشمنان و کفار از نابودی اسلام ناامید شدند و براساس دستور قرآن ترس از کفار دیگر وجود نخواهد داشت.
لطیفی بیان کرد: براساس فرمایش قرآنی باید پس از عید غدیرخم نسبت به ایفای وظیفه خود در برابر خداوند متعال خاشع‌تر باشیم.
وی تاکید کرد: باید نسبت به ادای مسئولیت دینی خود حساس‌تر بود و اجازه نداد تا ضعف اخلاق موجب انحرافات شده و ما را از مسیر دینی که مکلف به پیمودن آن هستیم، منحرف کند.
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی یادآورشد: متاسفانه در طول تاریخ پس از غدیرخم شاهد این انحرافات درونی در جهان اسلام بوده و هستیم.
وی با تاکید بر اینکه ولایت روح جدیدی به جهان بخشیده است، گفت: امروز به برکت نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران جهان نفسی تازه یافته است و باید شکرگزار این نعمت باشیم.
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی بیان کرد: موج بیداری اسلامی به برکت این نظام ولایی رخ داده و نتایج الگوگیری از این حرکت بزرگ را شاهد هستیم.
وی، از ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین، مقتدرترین و پویاترین نظام در جهان یاد کرد و افزود: آنچه سبب موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شده، اعتقادات دینی، وحدت کلمه و حرکت در صراط ولایت است.
لطیفی در ادامه از نظام اسلامی به عنوان احیاگر ارزش‌ها و نظام مبتنی بر عدالت اجتماعی یاد کرد و گفت: وحدت آحاد مختلف جامعه عامل مهمی در براندازی دسیسه‌ها و توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: موج بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای اسلامی ارتباط سران بعضی از کشورهای اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی را به چالش کشید و بر بی‌هویتی این رژیم نزد امت اسلامی صحه گذاشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول