اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه کردکوی:

غربی‌ها می‌دانند اسلام بدون غدیر معنایی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کردکوی گفت: استکبار جهانی و غرب می‌دانند اسلام بدون غدیر معنایی ندارد.

غربی‌ها می‌دانند اسلام بدون غدیر معنایی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام موسی شاعری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان در مسجد جامع کردکوی اظهار داشت: آمریکا می‌داند حمایت از ولایت سبب اتحاد و وحدت جهان اسلام می‌شود برای همین در صدد حذف غدیر از این دین بزرگ الهی هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره از تحقق حکومت علوی در هراس بوده و به همین دلیل با انقلاب اسلامی ایران که بر پایه حکومت علوی شکل گرفته، در ستیز است.
امام جمعه کردکوی افزود: حکومتی که مبتنی بر جهان‌بینی علوی باشد خدامحور، ظلم‌ستیز و عدالت‌جو خواهد بود.
حجت‌الاسلام شاعری با بیان اینکه ولایت و امامت از آغاز خلقت انسان مورد توجه خداوند متعال بوده است، خاطرنشان کرد: در روز غدیر دین خدا تکمیل شد و به همین سبب لازم است آیین‌های ویژه‌ای برای بزرگداشت آن برگزار شود.
وی اضافه کرد: جشن‌های هفته ولایت و غدیر باید به صورت مردمی و خودجوش برگزار شود و مردم نقش محوری در برپایی این آیین‌ها داشته باشند.
امام جمعه کردکوی اظهار داشت: همانطور که مردم این استان در ماه‌های محرم و صفر به صورت خودجوش برنامه‌های عزاداری را برگزار می‌کنند باید در اعیاد اسلامی به ویژه عید غدیر نیز این فرهنگ نهادینه شود.
حجت‌الاسلام شاعری ادامه داد: غدیر حاکمیت قرآن و توحید را برای بشریت به ارمغان آورد و در این روز دین کامل و احیا شد.
وی تصریح کرد: مولا علی (ع) به همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی توجه داشتند و اگر مردم و مسئولان نظام در این راستا گام بردارند بسیاری از مشکلات و موانع رفع خواهد شد.
امام جمعه کردکوی افزود: اعلام عمومی جانشینی و ولایت علی (ع)، بیان قاطع و برخاسته از وحی پیامبر اعظم (ص) در تاکید پیوند عمیق و ناگسستنی قرآن و عترت برای رستگاری انسان‌ها در ادوار مختلف تاریخ بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول