اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش گلبهار:

طرح خانواده پایدار در مدارس متوسطه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تریبت‌بدنی آموزش و پرورش گلبهار گفت: طرح خانواده پایدار در مدارس متوسطه دخترانه آموزش پیش از ازدواج دختران پایه سوم اجرا می‌شود.

طرح خانواده پایدار در مدارس متوسطه اجرا می‌شود
جواد قوی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: خانواده کانون اصلی حفظ سنت‌ها ارزش‌های والای و احترام مبدا ظهور عواطف انسانی و کانون صمیمانه‌ترین روابط میان افراد و مهد پرورشی فکر و اندیشه اخلاقی روح انسان‌هاست.
وی افزود: طرح خانواده پایدار با هدف آشناسازی حساس‌سازی آموزش و ارتقای توانمندی‌های آنان برای ازدواج به هنگام و آگاهانه و پیشگیری از ازدواج‌های شتاب‌زده اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: قریب به 200 دانش‌آموز دختر در شش آموزشگاه متوسطه دخترانه شهر گلبهار با حضور دو مربی دوره دیده کارآموزش آنان را به عهده دارند.
قوی‌مقدم بیان داشت: این طرح برای نخستین بار با مشارکت استانداری خراسان رضوی و اداره‌کل آموزش و پرورش استان در مدارس دخترانه متوسطه پایه سوم اجرا می‌شود.
معاون آموزش و پرورش گلبهار گفت: 23 نفر در آموزش و پرورش گلبهار معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی  را در اجرای این مهم یاری می‌کنند.

*دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش گلبهار فعال شد
دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر گلبهار گفت: در راستای اجرای مطلوب فرضیه امر به معروف و نهی از منکر دبیرخانه ستاد اداره آموزش و پرورش گلبهار آغاز به کار کرد.
قوی‌قدم گفت: برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی مدارس به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی ازمنکر در مدارس هستند.
وی افزود: 65 نفر از فرهنگیان با دبیرخانه ستاد امر به معروف ونهی از منکر همکاری و در ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف تلاش می‌کنند.
معاون آموزش و پرورش گلبهار بیان داشت: تذکر لسانی بصیرت و بیداری اسلامی فرهنگ فاطمی رسالت زینبی وحدت ملی منتظران مهدی و قانون گرایی و اخلاق اجتماعی از جمله عناوین هفته احیا امربه معروف است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول