اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار سردشت بهبهان خبر داد:

مشارکت 99 درصدی مردم سردشت در طرح سرشماری

خبرگزاری فارس: بخشدار سردشت بهبهان از مشارکت 99 درصدی مردم این بخش در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد.

مشارکت 99 درصدی مردم سردشت در طرح سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فریدون توکلیان ظهر امروز در جلسه اعلام نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در محل بخشداری این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 بخش سردشت با همکاری خوب مردم و تمهیداتی که برای این امر بزرگ پیش‎بینی شده، انجام گرفته و به پایان رسید.
وی تصریح کرد: مأموران سرشماری نیز با تلاش و کوشش شبانه‎روزی خود، با دقت هر چه بیشتر این اقدام مهم و ملی را انجام داده و آمار را ثبت کردند.
بخشدار سردشت بهبهان خاطرنشان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سردشت و زیدون در یک حوزه شهری و دو حوزه روستایی توسط سه تیم انجام گرفت که کارشناسانی نیز به صورت روزانه عملیات و نحوه انجام وظایف آنها را بازبینی کرده و بر آنها نظارت می‌کردند.
وی با بیان اینکه سرشماری سال 90 در این شهر توسط 14 نفر انجام شد، بیان کرد: مردم سردشت نیز با مأموران ستاد سرشماری مسکن همکاری کامل داشته و 99 درصد آنها در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 سردشت شرکت کردند.
توکلیان آمار دقیق را زمینه‌ساز برنامه‎ریزی بهینه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: امیدواریم با اعلام و آگاهی از آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن بخش زیدون و سردشت بتوانیم برنامه‎ریزی صحیح برای پیشرفت و توسعه این بخش داشته باشیم.
توکلیان در پایان گفت: آگاهی از آمار می‌تواند نقشه راهی برای مسئولان بوده تا با بصیرت و آشنایی بیشتر با ضرورت‎‌ها و نیازمندی‌ها تصمیم مناسب را برای آینده منطقه و شهروندان اخذ کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول