اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با موضوع غدیر؛

گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان محلات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات از برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع «غدیر و ولایت» در مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد.

گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان محلات برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام عباس کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این گفتمان‌ها با حضور اساتید بر جسته و به منظور آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ غدیر هم اکنون در سطح مدارس این شهرستان در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: این گفتمان‌های دینی با هدف شناساندن جایگاه ویژه غدیر در اسلام، افزایش سطح فهم دینی دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت در اسلام در واقعه تاریخی و سرنوشت‌ساز غدیر، تبلیغ و ترویج سیره و سنت نبوی و افزایش آگاهی نسل جوان با رسالت عظیم امامت و رهبری برگزار می‌شود.‌
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات خاطرنشان کرد: امروز آشنایی جوانان با فرهنگ غدیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در عید غدیر از این فرصت استفاده کرده و جوانان را با حقیقت غدیر آشنا کرد.
کاظمی گفت: همچنین به مناسبت عید غدیر برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن غدیر در هیئت مذهبی بنی‌الزهرا (س)  و سادات نیم‌ور، برگزاری جشن غدیر در کانون‌های فرهنگی، برپایی جشن غدیر در بقاع متبرکه، برگزاری جشن غدیر در مساجد و حسینیه‌ها با همکاری روحانیون مستقر، دیدار با سادات (روحانیون، مسئولان هیأت و مداحان)، اعزام سخنران به مدارس و... اشاره کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول