اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هم‌زمان با عید سعید غدیر خم صورت می‌گیرد؛

اجرای نمادین جشن ولایت در امام‌زاده‌های شاخص اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: هم‌زمان با عید سعید غدیر خم جشن ولایت به صورت نمادین و ویژه در امام‌زاده‌های شاخص موجود در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

اجرای نمادین جشن ولایت در امام‌زاده‌های شاخص اصفهان
حجت‌الاسلام رضا صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه عید سعید غدیر خم یکی از اعیاد بزرگ شیعیان است، اظهار داشت: بر اساس آیات شریفه قرآن بالا‌ترین نعمت ولایت ائمه اطهار (ع) است و بالا‌ترین نعمت برای مؤمنان نعمت ولایت امام علی (ع) محسوب می‌شود.
وی به برنامه‌های اجرایی اداره اوقاف و امور خیریه سراسر کشور به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در آستان مقدس تمام امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان یکی از مهم‌ترین شهر‌های مذهبی کشور است، تصریح کرد: اصفهان یک شهر ولایی محسوب می‌شود و از نعمت ولایت و وجود انسان‌های مؤمن و ولایی برخوردار است.
وی به نمونه بودن اصفهان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها پیشتاز و نمونه است و اصفهانی‌ها همواره از حریم ولایت در این شهر دفاع کرده‌اند.
صادقی با اشاره به فعالیت‌های این اداره در راستای آشنایی مردم با ولایت تاکید کرد: به منظور آشنایی مردم با این واقعه مهم جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در تمام امام‌زاده‌های موجود در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هم‌زمان با عید سعید غدیر خم جشن ولایت به صورت نمادین و ویژه در امام‌زاده‌های شاخص موجود در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه امام‌زاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، بیان داشت: اجرای این برنامه‌ها در بارگاه امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه موجود در سطح شهرستان اصفهان در راستای تحقق این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول