اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هم‌زمان با عید غدیر؛

جشن ولایت در 120 امام‌زاده اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: هم‌زمان با عید سعید غدیر جشن ولایت در بارگاه 120 امام‌زاده در اصفهان برگزار می‌شود و در بقاع متبرکه اصفهان خطبه غدیر به منظور آشنایی مردم با واقعه غدیر خوانده می‌شود.

جشن ولایت در 120 امام‌زاده اصفهان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام حسین اژدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت شناساندن واقعه غدیر به تمام جهانیان اظهار داشت: ارزش‌های دینی و اسلامی باید به تمام مردم جهان شناسانده شود و برگزاری این برنامه‌ها در راستای تحقق این موضوع نقش موثری دارد.
وی به درخواست ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان از مسئولان این اداره اشاره کرد و افزود: این درخواست مبنی بر واگذاری زمینی برای احداث ساختمان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: ساختمان این ستاد استیجاری بوده است و بر اساس شرایط موجود و اهمیت احداث این مکان اوقاف و امور خیریه اصفهان زمینی را برای احداث ساختمان این ستاد در اختیار آنها قرار می‌دهد.
وی به مکان این ساختمان اشاره کرد و ادامه داد: زمین مورد نظر به ساحت 600متر مربع در کنار امام‌زاده اسماعیل در خیابان هاتف قرار دارد .
اژدری با اشاره به ضرورت احداث و راه‌اندازی این ساختمان تاکید کرد: امروز بعد از ظهر زمین احداث این زمین به دست نماینده ولی فقیه در اصفهان کلنگ‌زنی می‌شود و ساختمان مربوطه باید هر چه سریع‌تر برای این ستاد راه‌اندازی شود.
وی اضافه کرد: این زمین از موقوفه‌های اصفهان به شمار می‌رود و در راستای کمک و واگذاری این زمین به منظور حمایت از این ستاد و افزایش تعامل با مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان صورت می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به واقعه غدیر و اهمیت آشنایی مردم با این موضوع اشاره کرد و بیان داشت: این سازمان در راستای آشنایی مردم با این واقعه مهم تاریخی برنامه‌های مختلفی را در بارگاه امام‌زاده‌های استان برگزار می‌کند.
وی با اشاره به شعار این سازمان در دهه ولایت گفت: ولایت علوی اکمال دین نبوی شعار این سازمان به مناسبت دهه ولایت است و هم‌زمان با عید سعید غدیر جشن ولایت در 120 امام‌زاده در سطح اصفهان برگزار می‌شود.
اژدری به توزیع کتاب خطبه غدیر در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر این کتاب به صورت رایگان در امام‌زاده‌ها و برخی از دبیرستان‌های موجود در سطح استان توزیع شده است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه خطبه غدیر در امام‌زاده‌های موجود در سطح استان اظهار داشت: هم‌زمان با عید غدیر خطبه غدیر در این امام‌زاده‌ها خوانده می‌شود و در پایان نیز مسابقه‌ای برای افراد شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول