اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

افزایش 3 برابری بخش‌های صنعتی زیر پوشش گاز در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از افزایش 3 برابری بخش‌های صنعتی زیرپوشش گاز خبر داد.

افزایش 3 برابری بخش‌های صنعتی زیر پوشش گاز در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ولی‌الله دینی ظهر امروز در بازدید از غرفه توانمندی‌های اداره گاز شهرستان اهر در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار داشت: گاز طبیعی محور توسعه پایدار صنایع و جذب سرمایه‌گذاری به منظور افزایش اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده است.
وی با اشاره به نقش همایش‌های برگزار شده در بازشناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بهبود و ارتقای این بخش مهم اقتصادی افزود: در این همایش استعدادهای منطقه برای سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، توسعه کارآفرینی و همچنین جذب سرمایه در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و معدن مشخص شده و زمینه‌ساز بهبود زیرساخت‌های اقتصادی شهرستان اهر با توجه به ظرفیت بالای این منطقه خواهد بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی اهر ایجاد شده و این شرکت در صورت فراهم بودن شرایط متقاضیان آماده توسعه شبکه گازرسانی به منظور بهره‌مندی بخش صنعتی شهرستان اهر از نعمت گاز طبیعی است.
دینی، نقش گاز طبیعی را در این منطقه کلیدی دانست و ادامه داد: توجه به شرایط اقلیمی، منابع زمینی، خصوصاً بخش کشاورزی و دامپروری این شهرستان که آن را به‌عنوان یکی از قطب‌های تولیدی استان تبدیل کرده، نقش اساسی گاز طبیعی در منطقه را بارز می‌کند به طوری‌که استفاده از این سوخت پاک و قابل دسترس منجر به ارتقای بخش صنعتی و تولیدی این شهرستان شده و بهبود شاخص‌های اقتصادی را در پی خواهد داشت. 
این مقام مسئول شرکت گاز استان با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی اعلام کرد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه­ها کمترین نرخ احتساب قیمت گاز مربوط به بخش کشاورزی و دامپروری بوده، به طوری‌که کارآفرینان این بخش از پایین‌ترین تعرفه فروش بهره‌مند می‌شوند. 
دینی خاطرنشان کرد: در راستای اهداف دولت خدمتگزار مبنی بر تقویت بخش صنعتی و تولیدی به عنوان مهمترین ارکان اقتصادی کشور، این شرکت آماده ارائه خدمات گازرسانی به منظور بهبود و گسترش بخش‌های کشاورزی و صنعتی استان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش سه برابری بخش‌های صنعتی زیرپوشش گاز ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است در سایه تعاملات سازنده فی‌مابین با مردم فهیم استان و استفاده صحیح از نعمت گاز طبیعی امکان انتقال و توزیع گاز صرفه‌جویی شده در سایر بخش‌های تولیدی و صنعتی استان به منظور ایجاد ارزش افزوده و بهبود شرایط اقتصادی فراهم شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول