اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مسابقات فوتسال سربیشه؛

مهاجران سربیشه با 10 گل "سیاه‌جامگان" را شکست داد

خبرگزاری فارس: دومین هفته مسابقات فوتسال لیگ شهرستان سربیشه به میزبانی مود با پیروزی پر گل مهاجران سربیشه مقابل سیاه‌جامگان آغاز شد.

مهاجران سربیشه با 10 گل "سیاه‌جامگان" را شکست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دومین هفته مسابقات فوتسال لیگ شهرستان سربیشه صبح امروز در مود برگزار شد.
در این هفته تیم عقاب چهکند 5 بر 4 نیروی انتظامی را شکست داد، مهاجران سربیشه 10 بر یک از سد سیاه جامگان گذشت، تیم مهدیه ب به علت عدم حضور تیم پیشکسوتان 3 بر صفر برنده اعلام شد، کانون فرهنگی 2 بر صفر مهدیه الف را برد، پایگاه شواکند 5 بر 4 تیم امید را از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار تیم شهرداری مود 3 بر صفر مغلوب تیم امید چهکند شد.
مسابقات تیراندازی دهیاران بخش مود نیز به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی مود برگزار شد.
20 نفر شرکت‌کننده در این مسابقات حضور داشتند که در پایان سید حمید هاشمی، حسین خسروی و اسدالله یوسفی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
صبح امروز آخرین تمرین تیم فوتبال فجر خاوران استان نیز که خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته سه که از 28 آبان ماه تا یکم آذرماه در یزد برگزار می‌شود، در بیرجند برگزار شد.
تیم استان خراسان جنوبی با ترکیب سید فرشاد حسینی، محمد عیدی، حسام بلبل عنبران، منصور حاجی‌قلی، امیر پیاده، صالح روان‌پور، آرمین طهماسبی، حجت رجبی، حسام آراسته، علی ابراهیمی، قاسم نشاط، حجت هرمزی، مرتضی کسرایی، آرش محمودی، آرش عباسی، منصور عباسی، فرامرز فرزادنیا، بهرام کلته، حسین علی میرزایی، سیامک عصمتی، یاسر سواری و ایمان آتش‌افراز به سرمربیگری حسین کوثری و مربیگری مهدی الهی و رضا سمعیان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول