اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای داوری در رقابت‌های بین‌المللی فوتسال؛

داوران فوتسال فارس به رقابت‌های بین‌المللی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: بنا به دعوت کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دو داور فوتسال فارس به منظور قضاوت در رقابت‌های بین‌المللی فوتسال ایران دعوت شدند.

داوران فوتسال فارس به رقابت‌های بین‌المللی دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس دهقانپور داور با تجربه و کهنه‌کار فوتسال استان فارس و عبد‌الحمید باقری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خنج و داور جوان، با سابقه و خوش آتیه فوتسال فارس که در چند سال اخیر قضاوت‌های خوبی را در کشور داشته‌اند، داوران فوتسال فارس هستند که در این رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازند.
در این مسابقات فردا یکشنبه ابتدا دو تیم امید ایران و امید روسیه از ساعت 15 با قضاوت عباس دهقانپور رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و از ساعت 17 در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های ملی بزرگسالان ایران و روسیه رو در روی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که عبدالحمید باقری قضاوت این بازی را بر عهده دارد.
به گزارش فارس، رقابت‌های بین‌المللی فوتسال ایران با حضور پنج تیم امید و بزرگسالان ایران، امید و بزرگسالان روسیه و گیتی پسند اصفهان، از فردا بیست و دوم آبان ماه جاری به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود.
نظارت بر این مسابقات نیز بر عهده عبدالکریم سیستانی داور بین‌المللی بازنشسته فوتسال فارس و از ناظران باسابقه کشور است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول