اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور استاندار مازندران؛

ساختمان آتش‌نشانی قائمشهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: ساختمان ستاد بحران و آتش‌نشانی قائمشهر، با سازه و سیستم دو گانه قاب خمشی و برشی با حضور استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

ساختمان آتش‌نشانی قائمشهر به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، فرماندار قائمشهر ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مرکزی ستاد بحران و آتش‌نشانی شهرداری قائمشهر با تقدیر از عزم و پیگیری شهردار قائمشهر در اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع، در پنج طبقه با هزینه یک میلیارد و 330 میلیون تومان احداث شد.
علی پیرفلک  با اشاره به حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی که عامل تهدید کننده توسعه شهری است، تاکید کرد: بر همین مبنا جامعه شهری نیازمند سازمان قوی در امدادرسانی به موقع برای جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی است.
وی با بیان همدلی و هماهنگی موجود در مجموعه شهری و شهردار قائمشهر خاطرنشان کرد: با حفظ این روحیه، امکانات بهتر و بیشتری در اختیار شهروندان قائمشهر قرار می‌گیرد.
پیرفلک از جمله نیازمندی‌های این ساختمان جدید را یک ماشین همه کاره آتش نشانی عنوان کرد و گفت: در استان مازندران، تنها سازمان آتش نشانی شهرستان ساری به این ماشین مجهز است.
شهردار قائمشهر نیز در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعتبارات تخصیصی این پروژه از محل اعتبارات ستاد بحران استان مازندران را 800 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: بقیه هزینه‌ها از اعتبارات شهرداری قائمشهر تامین شد.
عباس صالح‌زاده نوع سازه ساختمان مرکزی آتش نشانی قائمشهر را در استان مازندران منحصر به فرد دانست و اذعان داشت: اسکلت این سازه از سیستم دوگانه قاب خمشی و برشی است که مقاوم در مقابل زلزله و تنها ساختمان در مازندران است که با این مختصات ساخته شد.
انتهای پیام/ن۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول