اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

10 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه نوزدهم/ افتتاح نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران فردا

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیش از 10 هزار عنوان کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران ارائه می‌شود.

10 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه نوزدهم/ افتتاح نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران فردا
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کتاب و برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب استان بیان داشت: جایگاه و ارزش واژه کتاب، مهم است.
وی در ادامه عنوان کرد: شعار هفته کتاب امسال، یادگار ماندگار است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه 108 ناشر فعال استانی مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران، غرفه بیداری اسلامی تنظیم شده و امروز می‌بینیم که موج بیداری اسلامی تا وال استریت پیش رفته است.
این مسئول با بیان اینکه معرفی کتاب‌های مازندرانی، برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی تا نشر، غرفه نماز، غرفه نقاشی و کتاب کودک و غرفه عرضه تازه‌های نشر استان از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه تدارک دیده شده، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 هزار جلد کتاب در اختیار ادارات، نهادها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و هیئت‌های مذهبی توزیع کرده‌ایم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 158 هزار و 800 جلد کتاب منتشر شده، تصریح کرد: امسال 38 عنوان کتاب با موضوع فرهنگ مازندران منتشر شده که در یکی از غرفه‌های نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه حداقل 30 ناشر استانی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و 102 نمایندگی انتشارات کشور هم خدمات‌دهی خواهند کرد، افزود: در بیش از 40 غرفه، 10 هزار عنوان کتاب ارائه می‌شود و نمایشگاه کتاب مازندران در شهرستان‌ها از گلوگاه تا رامسر برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اهدای کتاب رایگان به بازدیدکنندگان، عضویت رایگان در کتابخانه برای بازدیدکنندگان، کتاب رایگان به دانش آموزان و دانشجویان بازدیدکننده، اهدای کتاب به ائمه جمعه و مدیران با عنوان ارمغان دانایی، مسابقه انشا در مدارس با موضوع  کتاب خوب و معرفی 19 برگزیده در این زمینه، تهیه بن کارت تخفیف حداقل 20 درصد برای بازدیدکنندگان، رونمایی از کتاب فاخر استانی، تجلیل از خادمان نشر و چاپ، پیشکسوت حوزه نشر کتاب، چاپخانه برتر حوزه نشر و چاپ کتاب، نویسنده برتر در نمایشگاه کتاب بین‌المللی و تجلیل از نویسنده برتر حوزه کتاب کودک از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران است.
وی با اشاره به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری درباره کتاب را زیاد شنیده‌ایم، یادآور شد: ایشان در بالاترین فراز، فرامینشان را درباره کتاب اعلام کرده‌اند و اگر این فرامین را نادیده بگیریم هم به خودمان و هم به فرامین ایشان جفا کرده‌ایم.
ابراهیمی اذعان داشت: در آسیب شناسی که سال گذشته از نمایشگاه کتاب داشتیم امسال بر آن شدیم تا کارهای نویی در این نمایشگاه انجام دهیم.
نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران فردا ساعت 10 افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 19 است، در روز عید غدیر نمایشگاه از بعد ازظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول