اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 10 سال انتظار؛

بره‌سر رودبار دارای آمبولانس شد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار از اختصاص یک دستگاه آمبولانس پس از گذشت 10 سال انتظار به مرکز بهداشتی و درمانی بره‌سر این شهرستان خبر داد.

بره‌سر رودبار دارای آمبولانس شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کاظم ارجمندی ظهر امروز در جمع اهالی شهر بره‌سر، اظهار داشت: آمبولانس یکی از نیازهای مردم منطقه خورگام بود که پس از پیگیری‌های 10 ساله به نتیجه رسید.
وی شبانه‌روزی کردن مرکز بهداشتی و درمانی بره‌سر، تامین پزشک و آمبولانس، ایجاد بسترهای مناسب برای مرکز بهداشتی‌درمانی را از اقدام‌های انجام گرفته برای ارتقای بهداشت و درمان این بخش عنوان کرد.
این مسئول از اختصاص یک دستگاه آمبولانس به مرکز بهداری چهارمحل خبر داد و گفت: بالغ بر 35 میلیون تومان از هزینه خرید این آمبولانس توسط خیری از روستای چهارمحل تامین شده و بقیه هزینه خرید نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شود.
وی از متانت و بردباری مردم بخش خورگام قدردانی کرد و گفت: مردم این بخش 10 سال از نبود آمبولانس رنج می‌بردند اما با بیان منطقی مشکلات و معضلات و همراهی در پیگیری‌ها در تحقق این امر مسئولان را همراهی کردند.
ارجمندی از تامین شرایط ویژه برای پزشکان مناطق محروم رودبار خبر داد و گفت: تامین پزشک مناطق محروم در شهرستان در دستور کار قرار دارد.
وی، احداث خانه بهداشت روستای نوده خورگام و تکمیل محوطه سازی و فضای مرکز شبانه‌روزی بهداشتی و درمانی بره‌سر را از دیگر اقدام‌های شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان برشمرد.
به گفته این مسئول، فاصله طولانی بخش خورگام تا مرکز شهرستان رودبار ارائه خدمات بهداشت و درمان را با مشکل مواجه کرده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار، ایجاد زمینه‌های لازم برای ارائه خدمات پزشکی به مردم مناطق محروم شهرستان را از برنامه‌های اولویت دار این اداره ذکر کرد. 
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: مجوز اختصاص آمبولانس این بخش دو هفته گذشته با پیگیری‌های منسجم اخذ شد و هم‌اکنون در اختیار این مرکز قرار گرفته است.
صمد مرعشی با بیان اینکه مشکلات و مسائل شهر بره‌سر و بخش خورگام بر کسی پوشیده نیست، اذعان داشت: تلاش می‌کنیم تا در چند ماه باقی مانده از فعالیت نمایندگی ما، یادگاری‌هایی از خود به یادگار بگذاریم.
وی از آغاز به‌کار دوباره گاز رسانی شهر بره‌سر و روستای چهارمحل خبر داد و گفت: در نشستی که با وزیر نفت و رئیس شرکت گاز کل کشور انجام گرفت گازرسانی این دو محل از سر گرفته می‌شود.
نماینده رودبار در مجلس در ادامه خواستار بررسی راهکارها برای ارائه خدمات پزشکی به مردم منطقه شد و اظهار داشت: با تلاش باید اعزام بیماران به مرکز شهرستان رودبار را به حداقل رسانده و امکانات مورد نیاز منطقه را فراهم کنیم.
به گزارش فارس؛ بازدید از مدرسه ابتدایی شهید امامی شهر بره‌سر و تولیدات صنایع چوب جلالی از دیگر بخش‌های این جلسه بود.
بره‌سر یکی از شهرهای هفت‌گانه رودبار است که در فاصله 65 کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول