اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

حمایتی از توسعه گیاهان دارویی در گلستان نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: یکی از علت‎های عدم توسعه گیاهان دارویی در گلستان، حمایت‎های مالی بوده که در این زمینه نتوانسته‎ایم حمایتی از واحدهای تولیدی کنیم.

حمایتی از توسعه گیاهان دارویی در گلستان نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان بهرامی صبح امروز در جمع اعضای خانه صنعت و معدن استان اظهار داشت: برای توسعه گیاهان دارویی در استان متقاضیان زیادی وجود دارد حتی واحدهای تولیدی در این بخش نیز طرح‎های توسعه‎ای ارائه می‎کنند، اما بانک‎ها در این قسمت ضعیف وارد شده‎اند.
وی دعوت از افراد تاثیرگذار کشور به داخل استان را در راستای رشد و شکوفایی استان مثبت ارزیابی کرد و افزود: ما به عنوان فعالان بخش اقتصادی به دنبال کارهای عملیاتی هستیم و صرف پرداختن به سخنرانی‎ها نمی‎تواند ما را در پیشبرد اهداف مان راهگشا باشد، لذا اکنون زمان آن رسیده تا با رصد کردن اقدامات گذشته، کارهای اجرایی را در سطح استان بسنجیم و در رفع نقاط ضعف برای رسیدن به مطلوب تلاش مضاعفی داشته باشیم.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان یادآور شد: تنها دعوت از افراد موفق بخش‎های صنعتی نمی‎تواند ما را در مسیر اصلی، رهنمون سازد لذا اکتفا کردن به اسامی، مرهمی برای توسعه صنعتی استان نخواهد بود، اما می‎توان از این طریق، مشکلات را به گوش مسئولان بالادست رساند و در بخش‌های کلان کشور ارتباط خوبی با آنها برقرار کرد. 
وی توسعه صنعت استان را رو به پیشرفت خواند و تصریح کرد: آینده خوبی برای صنعت استان پیش‎بینی می‎شود، اما هنوز توسعه بسیار زیادی برای این حوزه وجود دارد که باید با قوت بخشیدن به نقاط مثبت زمینه پیشرفت را دو چندان کنیم.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان نباید حتی یک بیکار داشته باشد خاطرنشان کرد: ظرفیت‎های 20 سال گذشته این منطقه سبب شد که نیروی کار از استان‎های همجوار وارد گلستان شود و اکنون همان نیروهای کاری، مقیم استان گلستان شده‎اند.
بهرامی یکی از آیتم‎های مهاجرپذیری نیروی انسانی را موقعیت اشتغال در استان یاد کرد و اذعان داشت: اکنون با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فنون مختلف نمی‎توان برای هم استانی‎ها شغل ایجاد کنیم که تضمین رسیدن به مقصد چیزی جز حمایت همه جانبه و دسترسی به منابع نیست همچنین حمایت بانک‎ها از بخش صنعت که پایه‎گذار اشتغال است می‎تواند خیلی تاثیرگذار در این امر باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول