اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر اسبق آموزش و پرورش تاکید کرد:

تربیت اسلامی دانش‌آموزان با رویکرد فرهنگی

خبرگزاری فارس: وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: باید طوری برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد که فرهنگیان در تربیت اسلامی دانش‌آموزان با رویکرد فرهنگی نقشی فعال داشته باشند.

تربیت اسلامی دانش‌آموزان با رویکرد فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمود فرشیدی یکشنبه‌شب در جمع فعالان کانون تربیت اسلامی شیراز و استان فارس اظهار داشت: کانون تربیت اسلامی تشکلی تربیتی، فرهنگی و سیاسی با خط‌مشی ولایی است که با مجاهدت تمام‌جانبه با هم‌بستگی و همدلی اعضای متعهد به فعالیت می‌پردازد.
وی ادامه داد: معتقدیم کانون تربیت اسلامی باید بیشتر با رویکرد فرهنگی و تربیتی معرفی و توسعه یابد و فرهنگیان کشور نیز از خدمات آن بهره‌مند شوند.
وزیر پیشین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: توجه به اخلاق، حرمت‌گذاری به معلمان و نقش معلم در جهت‌دهی به جوانان با رویکرد فرهنگی تربیتی از مواردی است که باید در جامعه امروز مورد توجه قرار گیرد.
فرشیدی بیان داشت: همچنین باید به نوعی تربیت معلمان و دانش‌آموزان اسلامی شود که یک معلم فیزیک نیز در کلاس درس خود حرکت به سمت موارد دینی و اسلامی را به دانش‌آموز یادآوری و آموزش دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور فعال فرهنگیان و تاثیر آنان در مقابله با فتنه‌گران در سال 88 اشاره و تصریح کرد: از نظر سیاسی نیز کار تشکیلاتی و حزبی باید با هدف توسعه فکر و آزادی اندیشه انجام شود.
دبیر کانون تربیت اسلامی افزود: در کار سیاسی و تشکیلاتی نباید به دنبال کسب قدرت بود چراکه خطرآفرین است.
به گزارش فارس؛ در این گردهمایی دبیر کانون تربیت اسلامی استان فارس نیز در سخنانی به معرفی این کانون و فعالیت‌های آن پرداخت.
در حال حاضر کانون تربیت اسلامی با بیش از 4 هزار عضو در سراسر کشور فعال است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول