اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خبر داد:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در تبریز

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: ماموران این پلیس در یک عملیات منسجم موفق شدند اعضای یک باند فعال تهیه و توزیع مواد مخدر کشوری را شناسایی ضمن دستگیری اعضای آن 10 کیلو مواد مخدر نیز کشف و ضبط کنند.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در تبریز
محمد باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی گزارش واصله از منبع موثق دال بر فعالیت باندی در امر قاچاق مواد مخدر در سطح استان به سرکردگی شخصی مشهور به "فرزاد " گزارش واصله مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت آن اقدامات لازم برای اطلاع از نحوه فعالیت و شناسایی همه عاملان و مرتبطان در دستور کار پلیس قرار گرفت .
وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد شخصی به نام "ف.ر" به همراه خانمی به نام" م. ب"  با دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و ماکسیما با عزیمت به استان فارس مواد را در اوزان بالا تهیه و پس از جاسازی در خودروها به این استان حمل و توسط سایر اعضای باند اقدام به توزیع می‌کنند.  
باغبان افزود: طبق هماهنگی لازم تعداد سه اکیپ عملیاتی در پلیس راه تبریز میانه و عوارضی تبریز بستان‌آباد مستقر نهایتا "خانم م.ب" در پلیس راه تبریز دستگیر و در بازرسی از خودروی ماکسیما مواد کشف نشد. 
وی افزود: با انجام تحقیقات علمی مشخص شد که مواد مورد حمل در خودروی پژو پارس است که رانندگی آن را خود "فرزاد " بر عهده دارد که به علت قطع ارتباط تلفنی از موضوع دستگیری وی که به عنوان جاده پاکن بوده مطلع شد و خودرو را در یک کیلو متری نرسیده به عوارضی در اتوبان رها کرده و با استفاده از تاریکی شب موادها را برداشته و به طرف کوهستان‌های حوالی پادگان شهید تجلایی سپاه پاسداران متواری شد.
این مقام انتظامی افزود: نهایتا محل موردنظر تحت محاصره و تعقیب و کنترل قرار گرفت که متهم" فرزاد" پس از سوار شدن به یک دستگاه خودروی سواری پاترول به همراه دو متهم دیگر دستگیر و ضمن دلالت به مرکز پلیس پس از چندین ساعت انجام تحقیقات فنی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی با تلاش بیش از 24ساعته شبانه‌روزی و هوشیاری عوامل این پلیس محل اختفای مواد که به صورت ماهرانه و پیچیده در ارتفاعات کوه‌های اطراف جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: این راستا تعداد چهار نفر متهم به مشخصات ذیل دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری و تعداد هفت خط تلفن همراه ضبط و توقیف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول