اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد پیشگیری از مواد مخدر در گلستان:

موادمخدر ابزاری برای نابودی ملت‌های مستقل است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد پیشگیری از مواد مخدر در گلستان گفت: امروز موادمخدر یک ماده افیونی است که مستکبران برای نابودی امت‌های مقاوم در دست گرفته‌اند.

موادمخدر ابزاری برای نابودی ملت‌های مستقل است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی شامگاه یک‌شنبه در حاشیه همایش جامعه سالم و عاری از اعتیاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمن در جنگ سخت نتوانست خللی بر اراده پولادین امت اسلامی ایجاد سازد.
وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم به دنبال این است که کمر امت‌های راست قامت را بشکند و بهترین وسیله و قوی‌ترین ابزار در جنگ نرم موادمخدر است.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: مستکبران از این حربه خانمان‌سوز استفاده می‌کنند تا دولت‌های مقتدر را از درون و به طور ریشه‌ای بپوکانند اما ملت ایران حزب‌اللهی، ثابت قدم، ولایت‌مدار و استکبارستیز است و شک ندارد که کار دشمن‌، دشمنی کردن است و به همین دلیل نیز همانند همیشه امت اسلامی ‌در این جنگ نرم با تبعیت از رهبری پا در رکاب ایستاده و مقاومت می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید در این خصوص ایفای نقش کنند، گفت: اعتیاد سه سطح زیستی، اجتماعی و روانی را درگیر می‌کند و بنیان خانواده را به نابودی می‌کشاند و این‌گونه است که نظام‌های مستقل را از ریشه می‌خشکاند.
جمشیدی روی‌آوردن انسان به مواد مخدر را ناشی از فقر فرهنگی دانست و ادامه داد: انسان متدین و متعهد به آداب اسلامی هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود که خود و خانواده‌اش را برای یک لذت آنی به مخاطره بیندازد.
وی بیان کرد: آنهایی که ریشه اعتیاد را در فقر اقتصادی جستجو می‌کنند سخت در اشتباه هستند چرا که خود اعتیاد هزینه‌آور است و انسانی که از لحاظ مالی مشکل دارد به سوی اعتیاد کشیده نمی‌شود اما در بین ثروتمندان انسانی که به پوچی رسید و هدفی برای زنده بودن خود نمی‌یابد بیشتر به سوی این مواد سوداگر کشیده می‌شوند چرا  که آنها برای چرایی زنده بودن خود پاسخی نیافته و به دنبال لذت‌های واهی می‌روند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول